Super castig...:)

   Buna bunaaaa....Stiti deja ca de ceva vreme,cam de o luna si jumatate mai exact,am participat la concursul organizat de Orkestra.ro,si anume Summer Orkestra...Au fost multe premii  ce ne-au incantat pe toti,acestea se dadeau in schimbul unor articole scriste despre anumite campanii date de ei....in fine....Au fost  si premii garantate pentru bloggerii care scriau cel putin 30-50 articole, cate un articol/campanie.  


-La 30 articole scrise aveai ca premiu garantat Tableta Vonino HD Otis,


             - La 50 articole scrise  avceai ca si premiu Smartphone-ul Samsung Galaxy S 3 mini.





vonino_otis_hd_alb_-1samsung-galaxy-s3-mini-ve-gt-i8200l-Acestea au fost premiile care s-au dat garantat...Ei bine eu am fost castigatoarea unuia dintrre aceste 2 premii si anume,castigatoare al Tabletei... Dupa un sir lung de asteptari,intr-ul final am primit si aupremiul si sunt foarte incantata...Multumesc mult de tot  Orkestra;


Mo-am dorit tare mult sa castig tableta,avand in vedere ca nu am un calc/laptop,asa ca imi este de f mare ajutor.Multumesc ;)



10610614_726018427480788_4758919429130184079_nSunt foarte multumita.