Vara e mai distractiva cu lentilele de contact OPTINESS

  logo

 

            Ca tot veni vara ,si toti ne gandim la vacante si concedii prelungite,ne-ar placea bineinteles sa avem parte de asa ceva..In fine.Odata cu venirea sezonului calduros,bineinteles ne trebuie o serie de articole noi de imbracaminte,incaltaminte,s.a.m.d...                 

         Asa ca eu m-am hotarat sa imi schimb atat garderoba pentru vara cat si culoarea ochilor...Pentru asta am facut o vizita pe site-ul OPTINESS ,unde am gasit cele mai  bune produse in materie de Lentile de contact.

 

 

Glow_Pink_top

          Ei bine,culoarea mea naturala a ochiului este un verde-spalacit,asa ca site-ul  OPTINESS,mi-a sarit in ajutor,si mi-am putut achizitiona o pereche de Lentile de contact, de culoare albastra...avand in vedere ca e vara si ma pregatesc de plecarea la maree,pana la urma sa fim in ton,nu-i asa? Sunt foarte multumita de ofertele de pe site,tocmai de aceea am decis sa imi cumpar de la ei...

        Lentilele Crazy Lens UV Magic Glow,sunt foarte bune,usor de pus pe ochi si usor de intretinut,deoarece ne ofera o solutie de ingrijire a lentilelor

 

 

100_copy_bigContact-Lenses

 

   

     Vrei sa ai o privire provocatoare in vara aceasta? cu ajutorul OPTINESS,ai reduceri de pana la 10% si beneficiezi de transport gratuit in functie de comanda facuta, in orice localitate,gasim si cel mai mic pret garantat,sau primesti banii inapoi...

        Optiness.ro Club este un program de fidelitate care ofera reduceri în funcţie de comanda totala pe care ai facut-o de-a lungul unui an intreg,la magazinele lor.. De exemplu, dacă aţi cumpărat in urma cu 6 luni de la Optiness, reducerea de preţ este inca valabila.

         Timpul de livrare este de numai 24 de ore,oriunde doriti puteti primi coletul cu ajutorul Cargus,care face tot posibilul ca ,comenzile sa ajunga la noi cat mai repede, oferind TRANSPORT GRATUIT la comenzile de peste 200 ron.

 

optinesswww    Eu m-am convins,asa ca va invit si pe dumneavoastra sa accesati OPTINESS.RO,pentru mai multe detalii.