Sandalele perfecte pentru aceasta vara.

logo-sp

          Stiai  ca pantofii dau frumusete tinutei tale? Mai ales ca acum evara si ne plimbam peste tot ,trebuie sa avem incaltarile potrivite asa-i?  

          Ce parerea veti daca va dau un pont pentru alegerea pantofilor potriviti pentru aceasta vara?  Ei bine...vrei sa arati trasnet cu perechea de incaltaminte preferata? bineinteles,ca toate ne dorim,asa ca va invit sa facem impreuna o vizita la un super boutiq de incaltaminte atat pentru noi femeile cat si pentru partenerii nostrii,..asa ca haideti sa dam un click pe www.superpantofi.ro.si avem de unde alege....

                 Eu va pot spune ca mi-am ales perechea de sandale,care ma va face mai frumoasa,mai eleganta,si sunt sigura ca voi atrage priviri,si pe care  le voi incalta vara aceasta la petreceri,prin cluburi etc.

Acest model de .sandale ,m-a cucerit din prima, vreau sa spun ca am mai vazut modelul si pe alte site-uri cu incaltaminte,insa nu imi permiteam pretul,,,,dar la Superpantofi.ro ,iti permiti orice,la super preturi accesibile.

Sandalele negre FOXY,se potrivesc de minune oricarei tinute,de la un jeans scurt,la o rochie eleganta,de seara..Am fost multumita de pretul pe care l-am platit si anume 79  ron.

iar din momentul din care am primit coletul ,au devenit  ''Sanadalele mele preferate pentru vara perfecta''..si care imi va face vara de neuitat..

                                        

SANDALE-NEGRE-FOXY-2-500x500SANDALE-NEGRE-FOXY-1-500x500

Mi-au mai fugit ochii si la alt model de incaltaminte,pentru care voi opta,deoarece in luna urmatoare voi avea un eveniment super,adica botezul finutei mele,si imi trebuie o pereche de pantofi,Asa ca am optat pentru Pantofii RED SUEDE ZENY,UN SUPER MODEL DE PANTOFI STILETTO,care se potrivesc oricarie tinute...

PANTOFI-RED-SUEDE-ZENY-2-500x500 Sunt extrem de multumita de produsele pe care le-am ales.

--Livrarea produselor se face in termen de 24 de ore,

--Schimbul produsului se face gratuit,costul transportului fiind gratuit,