Exclusive Doors,frumusetea interioara si exterioara a usilor.

exclusivedoors_1386864171_140

                     In aceasta toamna trebuie sa fiu foarte pregatita,de ce? pentru ca am o serie de petreceri ,mai precis nunti si botezuri....insa cel mai important eveniment va fi in familia mea , si anume nunta cumnatului meu,si evident trebuie sa mergi cu un cadou nu-i asa...? iar eu m-am gandit la un cadou inedit,ceva la care sigur nu se asteapta..avand in vedere ca are casa noua in constructie,si dupa nunta se va muta, ce m-am gandit eu...bineinteles va avea nevoie de mobila,si tot ce-i mai trebuie..dar  m-am hotarat sa il ajut cu un cadou frumos,asa il mai scutesc si pe el de cheltuieli,si anume o usa.      

  CLAR CA NU VOI MERGE CU USA LA NUNTA ,PRECUM PACALA :)                 

              Auzindu-l vorbind cu sotia sa,despre faptul ca vor sa-si achizitioneze niste usi pentru interior,de care au nevoie,au pomenit de ExclusiveDoors,site-ul  lor preferat de unde isi vor achizitiona usile. Sii,daca am auzit ce vorbeau ei,am dat fuga si am intrat pe site,si ce credeti? m-am minunat...la cate oferte si promotii am vazut...

            Am cautat si cautat,si pana la urma m-am hotarat sa cumpar o usa din sticla securizata,care ,dupa parerea mea s-ar potrivi de minune la baia lor....

lucy_ggt_1flgSper sa se bucure de cadoul pe care am ales sa il fac,multumita magazinului Exclusive Doors,unde am gasit preturi foarte accesibile si promotii cu duiumul.

Nu puteam sa ma las pe mine,daca tot am intrat si am vazut atatea oferte ,bineinteles trebuia sa imi cumpar si eu...Asa ca am ales o usa metalica de exterior ,din gama Superlok,cu sistem de inchidere centralizat,de care aveam nevoie ,pana la urma aveam de gand sa imi schimb usa de la casa.Usa  este izolata termiccu polistiren,finisata in lemn sau vopsea lucioasa..

sl-chic-3014-bordeaux-296x600

.Recomand cu incredere calitatea si eleganta pentru casa ta.Spor la cumparaturi ;)