Costum de baie de la SevenSins

     Ma gandeam eu asa..mai e putin si vine sarbatoarea Sf.Marii,iar eu Anamaria,,,ma gandesc sa imi fac un cadou,doua,cat mai multe. Si cum am in plan sa merg la mare weekend-ul viitor impreuna cu iubitul meu,am agasat magazinul online SevenSins,imagesun super magazin cu multe articole feminine,care ne redau increderea in feminitate,si placerea de a ne simti femei..de aceea eu imi voi achizitiona cateva articole de imbracaminte,dar cel mai mult imi doresc costume de baie.

Am si facut-o de altfel si mi-am ales un superb  costum de baie costum-de-baie-marko-liliana-green-99424

Daaaaaaaarrr imi trebuie si ceva sexy pentru o noapte romantica in 2,bineinteles la SevenSins gasim orice si la un pret foarte accesibil,asa incat am optat pentru o lenjerie sexy provocatoare

Asadar ,la capitolul acesta mi-am ales o superba  Camasa de noapte care arata bestial ,si sunt sigura ca ma va ajuta sa am o noapte de neuitat...o rochita foarte feminina, de buna calitate,de culoare rosie,dintr-un material lejer si moale,cu dantela aplicata pe poale si piept,e irezistibila nu-i asa????chemise-livco-fabienne-98629    Sunt foarte multumita de aceste produse pe care mi le-am achizitionat in cel mai scurt timp,pentru a nu ramane fara ele...ca la cat de multi clienti are magazinul SevenSins online,imediat se goleau stocurile. Prin faptul ca magazinul are articole de lenjerie intima pentru femei,costume de baie,accesorii,si tot ce vrei,putem spune ca ne ofera posibilitate sa ne simtim mult mai feminine...Articolele de pe SevenSins,iti pun in valoare feminitatea si ne da incredere in noi insine si in faptul ca trebuie sa avem grija de imaginea noastra,folosind bineinteles produse de pe site,siii ne poate ajuta sa avem o viata intima mult mai interesanta... In acest superb magazin gasiti peste 1500 de articole. Am fost bucuroasa ca am primit coletul in cel mai scurt timp adica 24 ore,siii am primit si un premiu suplimentar,adica o reducere  de 15 % la orice produs vreau eu.

    Am fost impresionata de faptul ca poti returna un produs daca nu iti place cum arata in realitate in termen de 30 de zile de la cumparare, Dar mai avem un AVANTAJ super...SevenSins iti trimite curierul acasa pentru retur,,asta da oferta.

    In caz ca vrei sa schimbi un produs cu altul,ai o super oferta,Primul retur e GRATUIT.Pe SevenSins gasesti intotdeauna produse noi,deoarece in echipa lor fac parte si branduri cu renume cum ar fi :Chilirose, Beauty Night, LivCo, Lolitta.

SevenSins a fost premiat pentru cel mai bun magazin pe piata online ''Best Online Merchant Award for The Experienced Online Shops Category''...

EU PERSONAL SUNT FOARTE MULTUMITA DE PRODUSE,DE PRETURI,REDUCERI CU CARUL,ASA CA...VA INVIT SA DATI UN CLICK PE sevensins.ro