Calitate pentru baia mea.

 

Obiecte sanitare de calitate - Saniclas

      In curand va veni toamna,asa ca vom incepe curatenia prin locuinta noastra,si vom reamnaja cateva camere pe care una din ele o vom transforma in baie,care,de altfel  ne lipsea... ,asa ca am hotarat sa ne comandam de pe Saniclas.ro, ceea ne trebuie ,si anume mobilier sanitar. Am ales sa ne cumparam de aici,deoarece gasim o gama larga de produse sanitare de foarte buna calitate,si credem noi ,ca,ceea ce vom alege va fi doar pe placul nostru,adica vrem ceva diferit.tocmai de aceea ne vom alege produse de ca,care emana eleganta si bun gust.

Atat in restul anului cat si in aceasta vara ,prietenii nostrii de la Saniclas ,au super promotii la majoritatea articolele sanitare.

 Pentru inceput ne-am ales cada,care ne-a placut si ne-am bucurat si de pretul accesibil de care am beneficiat si anume 980 Ron,un pret foarte bun pentru bugetul pe care il avem alocat pentru amenajarea baii.

           

Cada RIHO.150-75 CM.

cada_riho_de_150x75_cm__model_klasik_3591

Al doilea obiect sanitar de care am avut nevoie a fost   Vasul pentru WC,

Un model din gama Khroma,cu sistem de evacuare rapida.

Tot din aceeasi gama ,am mai ales si un capac de WC

 

produs8692a342657000produs9609a341650000produs9722a801652004

 

 Cum am vazut ca sunt multe obiecte la promotii,am ales  si un cadru complet pentru wc. Nu stim inca pe care dintre aceste alegeri le vom  monta,insa stim sigur ca sunt de calitate,si am facut bine ca  ne-am cumparat  si acest cadru pentru WC,asa avem de unde alege.  ;)

cadru_pentru_wc_complet_tece_model_9400000_3281

      Suntem foarte multumiti de alegerile facute,si de preturile pe care le-am platit. In Magazinul SANICLAS,gasiti o gramada de brand-uri de caliatate pentru fiecare articol sanitar,de unde puteti alege ce va doriti. De exemplu:

      -Mobilier (Arthema, Parisot, Roca, Ideal Standard, Laufen, Ravak)
      -  Baterii si seturi de dus (Roca, Ideal Standard, Laufen, Hansgrohe, Grohe, Kludi )
      -Cazi (Artemis, Ideal Standard, Roca, Ravak)

       RECOMAND SA ACCESATI  www.saniclas.ro,PENTRU CALITATEA BAILOR  DUMNEVOASTRA.