AJUTOR PENTRU GRADINA TA.

headerlogoCu toate ca suntem in perioada verii,departe de primavara,cand vom relua cu asalt curatenia in gradina noastra cu flori,curatand,sapand ,plantand.,eu am zis sa imi cumpar de pe acum ceva care ma va ajuta in gradina mea,atat pe mine cat si pe tatal meu in solarul din curtea noastra,care este plin cu tot felul de legume in fiecare an. ,si am gasit ceva si la oferta...

.Asa ca am facut o vizita pe site-ul meu preferat cu tot ce inseamna gradinarit,si anume www.o-mac.ro.

Am zis sa cumpar pompa de stropit manuala,care ma va ajuta sa imi intretin florile mele preferate care se afla la mine in gradina,si anume trandafirii...Cu aceasta pompa de stropit pot dezinfecta  si trata recoltele mici,aceasta pompa este simplu de folosit, ușor de manevrat și este dotata cu suport pentru a fi purtata in spate....

Cum spuneam mai sus aceasta pompa ii va fi de ajutor si tatalui meu,care o va folosi in prevenirea bolilor pomilor fructiferi,legumelor,dar si in plivirea chimica.Sunt foare multumita de calitatea produsului si pretul acestuia care  este de numai 59 LEI. Acest  pylverizator este de calitate, pentru udare si pentru stropirea cu fertilizator si pesticide.

pompakasei5litri

Si cum se apropie si iarna,am hotarat sa cumpar si un motofierastrau electric,

care ii va fi de ajutor tatei pentru a taia lemnele de foc mai usor. Acest motofierastrau este simplu de manevrat, cu un bun amortizor al vibrațiilor și poate fi  utilizat fără efort de orice utilizator.

Asa ca am ales  Motofierastrau Stiga,

292614102-11_11

MOTOFERASTRAU STIGA SE180 Q - 1800W

-un fierăstrău cu un raport excelent putere -greutate și cel mai bun pentru tăierea lemnelor de dimensiuni mici și medii.

Este dotat cu un motor de putere 1800 W, iar pompa de ulei este cu reglare automată.Sina are o dimensiune de 35 cm,iar intinzatorul este frontal.Acest fierastrau are o carcasa rezistenta de culoare galbena.Ofera o garantie de 24 de luni.si beneficiezi de transport gratuit pana la domiciliu.

Si pentru ca la noi la tara lumea se ocupa cu agricultura,in special parintii mei,au la camp,pepeni ,gradina,evident aceste culturi trebuiesc intretinute,si cel mai important lucru,le trebuie cat mai multa apa...Asa ca in acest super magazn am gasit o oferta convenabila pentru buzunarul tatalui meu,si anume oferta la motopompe de apa,care il va ajuta sa intretina culturile,cu ajutoorul acestui produs si cu ajutorul apei din canalul de langa gradina noastra..Vazand mai multe modele,si toate accesibile,pana la urma ne-am hotarat sa alegem

Motopompa Loncinimg_0726de tipul  Centrifugala cu automorsare,cu capacitatea cilinrica de 196 cc,si puterea neta de 4 kw,avand o absorbtie de aproximativ 6 m si o rotire de 3600 r/m.Dimensiunile pompei sunt de 500x480x440.Produsul este prevazut cu garantie de2 ani. Suntem foarte multumiti de acest produs,pe care il vom folosi cu placere la irigarea recoltelor din camp.

RECOMAND CU DRAG,SPOR LA CUMPARATURI.