Piese auto de la MOTORVIP

Cand iti lasi masina pe mana unui incepator in ale sofatului atunci cu siguranta vei avea de suferit, atat tu cat si masina ta.Eu am patit acest fapt cu sotia mea :), voia neaparat sa faca practica dua ce si-a luat permisul de sofer...dehhhh, hai ca te las dar merg si eu i-am zis. Zis si facut. Dar cum necum, nestiind sa conduca, poate si stresata de mine , ca ii tot ziceam : fa asa,nu fa asa, etc cred ca stiti cum :) . Cert e ca dupa vreo cateva saptamani masina a trebuit dusa la service avand nevoie de un cilindru receptor ambreiaj si un cablu ambreiaj, pffff m-a luat durerea de cap ,mai ales cand mi-a zis baiatul ca nu are asa ceva pentru masina mea.Sa caut sa fac comanda si sa vin cu piesele.

[caption id="attachment_59" align="alignnone" width="300"]http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-volvo/164/6247/10160/cilindru-receptor/2902006/set-reparatie-cilindru-receptor-ambreiaj http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-volvo/164/6247/10160/cilindru-receptor/2902006/set-reparatie-cilindru-receptor-ambreiaj[/caption]

[caption id="attachment_61" align="alignnone" width="300"]http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-volvo/164/6247/10177/cablu-ambreiaj/1692817/cablu-ambreiaj http://www.motorvip.ro/piese-auto/piese-auto-volvo/164/6247/10177/cablu-ambreiaj/1692817/cablu-ambreiaj[/caption]

Am inceput sa intreb pe la magazine dar nu gaseam, un vanzator mi-a recomandat sa intru pe MOTORVIP iar acolo cu siguranata voi gasi sa fac comanda si sa vina si foarte repede. Zis si facut. Am cautat site-ul,l-am gasit imediat si la fel de repede am gasit si piesele necesare doar cautand la marca de autoturism pe care o am.Nu credeam ca pot gasi asa repede piesele necesare si mai ales intr-un singur magazin online :) Multumesc MOTORVIP pentru promptitudine si pentru seriozitatea dovedita, sunteti o firma care isi respecta clientii.

Cilindru receptor ambreiaj l-am gasit la un pret rezonabil , mi-a placut ca am primit comanda in numai 48 de ore, ceea ce in alta parte as fi asteptat cu saptamanile :(.

Cand aveti un novice in sofat dati pe mana un autoturism de care sa nu mai aveti nevoie de el. :)