Sunt incredibile produsele de la The One by Oriflame

Am participat si eu la campania de la Oriflame pentru a primi spre testare noile produse The One,nu pentru mine personal ci pentru a le face iubitei mele cadou ,ea fiind persoana cea mai potrivita pentru a le testa.

Nu ma asteptam sa primesc chiar asa multe prooduse,a fost o adevarata surpriza..una foarte placuta...iar fericirea iubitei mele si mai mare,asa ca va  multumesc frumos pentru oportunitatea oferita http://ro.oriflame.com/products/the-one .

Incep prin a va detalia fiecare produs in parte,exact cum iubita mea le-a descris.

1. Fondul de ten - este perfect pentru toate tipurile de ten,eu am un ten foarte gras si este foarte bun,mai ales daca finisam cu pudra,asa va ramane perfect pe fata si nu va luci fata peste cateva ore.

2. Pudra- este mica,eleganta dar foarte eficace,nu ramane fata ca si cum ai fi data cu faina. Un mare plus din partea mea.

3.fardurile crema- sunt minunate,daca le folosim dupa ce pudram mai intai un pic pleoapa ,asa sigur nu se va aduna in pliul pleoapei si va rezista intreaga zi sau noapte.

4. Rimelul- nu va asteptati sa va faca genele asa ca pe revista,acolo sigur modelele au gene false :( ..dar este foarte bun,in sensul ca defineste perfect fiecare geana si pigmenteaza foarte bine genele.

5. Luciul de buze- un mare plus pentru gust si miros, prea mult sclipici totusi ,dar merita daca il folosim seara mai ales.

6. Ojele- rezista minim 3 zile pe unghii,deci este buna.

Din ce ati citit cred ca v-ati dat seama ca +- urile sunt foarte multe iar minusurile foarte putine.CONCLUZIA: incercati si sigur ve-ti fi foarte multumite.

Multumim Oriflame si Blogalinitiative pentru oportunitatea oferita.