Haine noi de la FemmeLuxe

Bun găsit si astăzi! 

De cat timp activez in online ,mai exact pe blogul meu,   văzând si citit zeci de articole si postări, am ajuns la concluzia ca sunt mult preocupata de moda asta si tot ce înseamnă a fi frumos.

 Imi place la nebunie cand citesc un articol despre moda si stil.Sa descopăr noi stiluri,personalități, sa ma inspir poate, mai ales daca articolul conține si cateva imagini sugestive. 
 Asa cum am citit in ultima perioada mai mult reviste de moda, si imi curg balele cand le vad pe astea slabe si perfecte din poze, aproape ca vizez si eu cum pozez îmbrăcata in niște haine spectaculoase si fara niciun coș pe față :) in fine....ma trezesc din poveste ,imi fac o ciocolata calda si revin aici sa va arat hainele mele mai modeste asa din ultima comanda de la FemmeLuxe.
 Desi, văzând poze cu un pulover de brand si cu ceea ce dețin eu, produsul meu e parfum pe langa acela. De ce dai 100 $ pe un pulover simplu fara nicio cusătură si niciun croi, si nu dai 10 $ pe unul foarte aspectuos? Asa ca cele care se gasesc  in  magazinul Femme Luxe .

Așadar, am avut in comanda doua pulover-rochiță , un hanorac, o rochiță. 




Rust Ribbed V Neck Midi Jumper Dress , acesta a fost primul produs pe care l-am îmbrăcat. Aproape ca am murit de curiozitate cat am asteptat acest colet,mai mult pentru aceste pulovere-rochiță,de care sunt foarte incantata.  Arata la fel ca si pe site, culorile sunt aceleași, materialul foarte finut si moale la atingere. Este un material gen lucrat cu niste striații . Mărimea se potrivește perfect. Eu am luat M-L. Are decolteu in forma V si in față si in spate. Pe site se gaseste in trei culori: negru, cărămiziu si bej . Eu le am pe negru si cărămiziu. Pretul unui produs este de 16,99 $ . 


 

 

 


 Pink Glitter Sparkly High Neck Bodycon Mini Dress , acesta rochiță este foarte frumoasa. Este dintr-un material elastic si tare sclipicios. Este de efect si poate fi purtata cu succes la o petrecere la club. Este cu mâneci si se încheie la spate cu fermoar , pana pe gat. Am ales-o in comanda, nu neaparat sa o port ca atare, ci , m-am gandit eu ca o pot restaura. Si am ales-o mai mult pentru materialul superb din care este făcuta.Pe langa faptul ca imi este scurta rau , si ca sunt conștienta cu nu o port, am decis sa o transform intr-un body. Asadar, acesta rochiță v-a suferi o schimbare, si nu o voi lăsa nepurtata :) o sa vina perfect cu jensi sau pantaloni cu talie înalta . Nu credeți? 

                            





















              


Black Belted Long Line Hoodie Dress Theo , acest model de  hanorac mi-a plăcut inca de când l-am comandat prima data,pe guloare gri. Știind ca este foarte practic, foarte ușor de purtat, am mai dat comanda si de acesta pe culoarea neagra. La fel , vine cu cordon in talie,lung pana peste fund si foarte comod. Il gasiti pe site cu pretul de 15,99$ . 



 Ce parere aveti despre produse? Ati comandat de la acest magazin? 

 Materialele tuturor produselor sunt de calitate superioara si nu deranjează sau afectează pielea sub nicio forma. 

New Collection Femme Luxe 

De curand s-a lansat si noua colectie in care se gasesc zeci de produse de sezon,foarte calitative si bune la pret. 
Spre exemplu,daca doriti sa va reinnoiti garderoba cu cateva modele noi de bluze spectaculoase sau camasi puteti accesa puff sleeve tops , unde aveti de ales zeci de culori si modele extravagante. Acesta de mai jos este unul dintre modelele care mi-a placut din aceasta colectie. 


O alta recomandare ar fi in materie de pantaloni. Fie ca va plac cei mulati , sau cei largi,din piele , lacuiti, sau print-uri diferite, orice model veti gasi si in orice marime accesand pu leggings . Sunt diverse modele foarte chic care se pot asorta cum doriti. Pretul unei perechi de pantaloni este in jur de 20 $. Un exmplu sunt acestia din imagine care sunt din piele lacuita si au talia inalta. 


Alte modele de bluze mai sunt glitter crop tops , cu maneci si foarte sclipicioase. De fel acest model este unul scurt,care se poarta cu pantalon cu talie inalta. Pot fi din dantela, tulle, sau broderie cu sclipici si paiete. Ca sa va faceti o idee despre aceste produse, va atasez o imagine mai jos. 




Si inca o recomandare ar fi nelipsitele rochii foarte sexy dar nu vulgare. Slinky Dresses ,sunt foarte apreciate de majoritatea fetelor care detin un corp cu forme generoase . Fie ca sunt cu bretele, pe gat sau decoltee chimono, toate sunt foarte cautate si purtate. Pretul unei astfel de rochite poate ajunge pana la maxim 18,99$.  Un model foarte dragut veti putea vedea mai jos. 




In aceasta perioada puteți beneficia de transport gratuit la comenzile pe site de cel putin 30$ . Apasati pe poza, si spor la cumpărături.