Bijuterii personalizate oferite cu dragoste

Bun gasit dragi prieteni.  

In primul rand vreau sa va ofer numai ganduri bune, sanatate si multa pace pentru acest Nou An 2020. Ca o mica recapitulare,blogul meu a prins viata in urma cu aproximativ 5 ani. Nu eram foarte activa, dar de fiecare data cand postam eram foarte incantata.Eram la inceput ,si orice idee mi se parea stralucita si buna de pus pe internet Fie ca vorbeam despre ceea ce gatesc,cu ce ma imbrac sau eventuale concursuri de pe urma carora aveam de castigat. Am luat o pauza la un moment dat si postam foarte rar. Ei bine in urma cu aproximativ 3 ani( am intrat in cel de al 3 lea), am inceput sa reiau activitatea aratandu-va noutati despre mine si despre ceea ce imi place sa fac.Fac parte dintr-un grup de bloggerite unde am participat si la cateva evenimente dedicate noua.  Daca la inceput am inceput cu retete de mancaruri , bancuri de care ma amuzam foarte tare, de acum incerc sa fiu in standardele actuale,postand articole despre haine,outfit-uri pe care le -incropesc singura- si pe care vi le arat si voua ,dar si multe recomandari de magazine de bijuterii, magazine de haine, sau zeci de alte brand-uri cum ar fi si  cele pe categoria de make-up. Blogul meu este unul genealist,totusi cu un procentaj mai mare acordat categoriilor de moda si frumusete. Asadar, dupa tot acest updatae,sa revin la articolul meu. 

                              Get Namenecklace

Astazi va vorbesc despre un magazin recent descoperit, este un magazin de bijuterii personalizate.  Nu am mai scris pana  acum,dar nici nu am mai interactionat cu vreunul candva. Asa ca sunt tare incantata sa va arat cateva dintre produsele pe care le ofera. Este un magazin strain care se afla in Marea Britanie de mare anvergura cu o clentela pe masura. Ce putem gasi aici? 
Inele personalizate , lantisoare , bratari ,cercei si multe altele. Este foarte intresant deoarece site-ul este structurat cu categorii de produse astfel incat sa usureze cautarea. Am sa va enumar cateva dintre categorii: Family Tree Necklace ,Personalized Watch,Solid Gold Necklace,Floating Locket.

 La categoria necklaces for mom , se gasesc o multime de modele de la coliere pana la inele sau ceasuri.  Eu am pus ochii pe unul care mi-ar placea tare mult sa il ofer mamei mele. 






Acesta de mai sus care reflecta iubirea infinita dintre un copil si mama sa. Se pare ca nu mai are nevoie de alta descriere acest lantisor. Deja spune tot prin felul in care arata nu credeti? ;) Il gasiti pe site la pretul de 39,95 $ . 

 Nici bunicile noastre nu trebuiesc uitate si trebuie sa le oferim un simbol de iubire si siguranta aceeade dragostea noastra fata de ele. Asadar, grandma jewelry vine in ajutor cu un colier foarte ingenios zic eu, care ar fi cadoul ideal. Lantisor cu pandantive ,pe care este gravat numele fiecarui nepot/nepoata, fie unul, doi sau mai multi , acesta devine un accesoriu minunat. 



Cam acestea au fost recomandarile mele. Tineti cont ca urmeaza  zile de sarbatoare pentru femei, Valentine,s day e prima dar si luna Martie trebuie sa vina cu cadouri frumoase acelor femei dragi din viata voastra. Mai ales ca acum puteti beneficia de reducere pe site  de 12 %.