Haine de la Femme Luxe purtate in ultima perioada

Salutare dragi prieteni.

Incep acest articol prin a va ura cu toată inima zile fericite,sărbători binecuvântate si un an nou cu multe realizări. Avand in vedere ca suntem in preajma sărbătorilor de iarna, nu puteam trece cu vederea fara a face o urare de bine tuturor.

Așadar,dupa cum spune si titlul, astazi va voi arata ce am mai purtat in ultima perioada din comanda mea de la Femme Luxe. Am fost tare incantata de timpul de livrare care a fost foart rapid, dar mai ales de cele patru piese vestimentare. Am ales sa pun in comanda:  palton, o cămașa din piele, o cămașa culoare ou de rata,o rochita cu maneca scurta. Astazi am sa vi le arat in imagini pe fiecare dintre ele. 



Camel Waterfall Duster Belted Long Coat

Incep cu paltonul de care imi place foarte mult. Am vazut acum doua trei săptămâni la colegele din breasla mea de boggerite acest palton. Asa ca l-am trecut si eu in comanda. Este finut, usor de purtat, are guler masiv si se prinde cu cordon in
 talie.  Se gaseste pe site intr-o varietate de culori la pretul de 16,99 L. 
    
                 

Black Faux Leather D-Ring Belted Shirt Dress-Kyra 

Aceasta rochie-camasa este foarte draguta, este buna pentru acest sezon rece,deoarece materialul din care este facuta tine foarte bine pe piele. Am purtat-o cu colanti negri. Ar fi ok si purtata cu dres negru,insa lateralele sunt mult  decupate,si se vede pea mult pielea . Imi vine perfect mărimea. Se găsește pe site la pretul de 18,99L.



Green Utility Seatbelt Mini Shirt Dress-Reggie 

Si aceasta camasa este foarte frumoasa. Eu am ales sa o port cu jeansi,tot de la Femme Luxe. are nasturi si curea in talie. Este din material de calitate iar 
culoarea ei este ou de rata. Pe site se găsește in patru culori si are prețul de  17,99L.


Black Satin BabyDoll Smock Swing Mini Dress Alice

Aceasta rochița babaydoll este din satin, foarte finuță la atingere si fluida. Este cu mâneca scurta si volănaș pe poale. Probabil o voi îmbracă cu o pereche de colanți negri, sau un dres mat. Mi se potrivește mărimea, dar totusi este cam scurta pentru mine. 
In general ,in acest magazin online majoritatea lucrurilor sunt sexy si  foarte sexy. Produsele sunt de calitate superioara,de asta m -am convins,având in vedere cate comenzi am plasat. 


Cam acesta au fost articolele mele purtate in ultimaperioada. 

Acum am sa va arat ce noutăți mai puteți vedea pe site. Noua colecție de sărbători va v-a plăcea cu siguranță . 


CHRISTMAS PARTY DRESSES    

In aceasta frumoasa colecție veti descoperi foarte multe lucruri speciale. De la accesorii, rochii, topuri,paltoane, pana la încălțăminte.  Ca si exemplu am sa va arat un compleu co ords , two piece , foarte spectaculos si elegant. Eu l-as vedea purtat intr-o seara importanta,eleganta sau chiar in noaptea dintre ani. 


O alta alegere foarte inspirata pentru voi ar fi rochiile din colecția  satin dresses , care sunt extrem de elegante si glamuroase. Accesorizate sau nu, acestea au o imagine aparte. Pe cat de simple pot fi unele piese vestimentare din satin, pe atat de aspectuoase.  Spre exemplu, aceasta rochie roșie cu o mâneca. Foarte sexy si in trend.



O alta colecție care mie imi place foarte mult, se numește glitter dresses. Aceasta are zeci de modele de rochii strălucitoare, pe corp sau baby doll, diferite mărimi. Cu siguranță aveți de unde alege dacă va doriți o ținuta in care sa străluciți. Un exemplu,este aceasta rochiță argintie cu un umăr bufant, foarte sexy și mulata pe corp.  




Ce părere aveți despre aceste modele de rochii, nu i asa ca sunt foarte interesate? Eu recomand cu tot dragul acest magazin. Livrarea este rapida,maxim 7 zile lucrătoare , calitatea materialelor este una superioara, iar dimensiunile se potrivesc.  Spor la cumparaturi 
va doresc :)