Ce am primit in ultima comanda Femme Luxe

Bun gasit ! 

Ce mai faceti voi dragi cititori? Dupa o perioada foarte aglomerata, reusesc intr-un final sa fac prezentarea despre ultima mea comanda de la Femme Luxe. Sunt sigura ca deja v-ati obisnuit cu aceste prezentari si cu magazinul online  in sine. Nici nu mai stiu numarul  comenzii,atat de mult imi place sa imi aleg hainute de pe acest site,dupa atatea plasari de comanda....va dati seama. In fine,important este ca astazi am sa va ofer cateva informatii noi. Pe langa produsele pe care le -am comandat , am sa va sugerez cateva noi categorii de imbracaminte pe care le puteti gasi la Femme Luxe ,cu link-uri aferente si poze. 
Asadar,sa incepem cu cele patru articole vestimentare. 


Am avut in colet: pulover alb , rochie-hanorac gri , bluza rosie , jeans . 

Grey Belted Long Line Hoodie Dress-Theo



Rochia -hanorac este prima piesa pe care am luat-o la purtare. Este extrem de comoda, lejera si este dintr-un material foarte moale si calitativ. Nu a intrat la apa,nu se scamoseste si se poate purta cu colanti , jeansi si adidasi. 


Cream Long Line Split Jumper -Menzie 




Puloverul alb este foarte trendy. Este dintr-un material foarte moale, placut la atingere. Este croit  foarte la moda cu doua fasii care se pot lega intr-un nod in partea din fata. Este lung in spate.Se poarta neaparat cu pantaloni cu talie inalta. Eu nu am avut blugi cu talie foarte inalta,ci i-am purtat pe acestia  cu talie putin inalta tot de la Femme Luxe.  Pretul acestuia este de 12,99 $ si se gaseste pe stoc. 


Red Ribbed Hook Eye Mesh Polka Dot Top-Katy 





 Bluza  rosie este foarte frumoasa si la moda. Tot mai des vad acest gen de bluzita,cu maneci  bufante din dantela. Este elastica si are cupe pentru bust. Se poarta cu pantaloni cu talie inalta,deoarece este scurta in talie. Nu am apucat sa o imbrac din lipsa de timp, insa voi face update articolului imediat cum fac cateva poze dragute. Produsul se gaseste pe site la pretul de  13,99 $.

     Mid Wash Distressed Ripped  Mom Jeans Cora 


Sunt sigura ca ati mai vazut acesti jeansi la mine pe blog. Este a treia pereche pe care am cumparat-o de aici. Identici cu ceilalti din cele doua comenzi anterioare. Ii iubesc,si ii combin cu orice. Marimile se potrivesc de fiecare data,de aceea imi comand mereu cu incredere orice produs. Se gasesc pe site cu 14,99 $

New Collection va prezintă : tops,party dress, glitter dresses


Collection Party Dresses va prezinta rochii foarte sexy,glamuroase potrivite petrecerilor si evenimentelor foarte speciale. Create din materiale de calitate , dantele,si broderii dintre cele mai bune. Aceasta rochie mi-a atras atentia in mod special. 




Tops Collection , la aceasta categorie se gasesc  produse foate usor de purtat.Topurile sunt niste piese vestimentare foarte practice. Lejere si foarte chic. Sunt confectionate din materiale sclipicioase, tulle sau materiale elastice. Se gasesc pe toate marimile si toate culorile. Eu am facut o vizita si la aceasta categorie cu top-uri si am pus ochii pe unul tare fumos. 



Glitter Dresses Collections , la aceasta categorie gasim rochii spectaculoase, elegante si sexy. Fie ca sunt cu maneci, cu umerii goi, sau bretele, toate sunt extrem de frumoase si calitative . Rochiile sunt accesorizate cu curele, pietre ori volane care ies in evidenta in cel mai frumos mod. De asemenea,mi-am ales un model,si am sa vi-l arat aici,asa cum am procedat cu cele de mai sus. 


Ce parere aveti? Va plac produsele mele? Astept comentariile voastre mai jos. Pe curand .