OOTD- set imitație șarpe

Bun gasit. 

Va scriu foarte bucuroasa despre cea de a treia comanda pe care am primit-o de la magazinul  Femme Luxe. Asa cum va spuneam si in articolele trecute,va reamintesc ca acest magazin se afla in Londra,este recunoscut si are o extindere foarte mare in mai multe tari si orașe. Inca de la prima comanda pe care am plasat-o pe site,am fost foarte entuziasmata si așteptam cu nerăbdare sa primesc produsele. Știam de la prietenele mele care au avut asocieri cu site-ul, de calitatea produselor si despre faptul ca sunt foarte promti in legătură cu livrarea coletelor. Inca un mare plus al magazinului , ar fi tabelul cu măsurători si eticheta produselor. Se potrivesc perfect măsurătorile din tabel cu dimensiunile fiecărui client care cumpără, asa incat este foarte usor sa iti alegi mărimea potrivita. 

Ce mi-am cumpărat în ce-a de a treia comanda Femme Luxe? 





Pot sa spun ca m-am cam împotmolit la alegerea unui produs din aceasta comanda dar despre asta va detaliez mai jos.  Ei bine,de aceasta data, am vrut sa am si o ținută mai eleganta, si sa o accesorizez asa cum imi place mie. De aceea primul produs pus in cos a fost o rochie neagra cu umăr gol. Cel de al doilea produs achiziționat,  fost un set cu pantalon si tricou cu imitație de șarpe, despre acesta va voi vorbi astăzi. Al treilea produs este un sarafan de blugi tare dragut. Produsul cu numărul patru voia sa fie o pereche de jeansi scurti, doar ca, din greșeala mea, nu am citit cu atentie si am plasat comanda cu un top scurt de culoare roz.Initial vazusem pantalonii,in comanda trecuta,si mi-am spus ca o sa ii cumpăr data viitoare. Si acum i-am vazut din nou, numai ca era recomandarea topului , nu a jeansilor. Asa ca a rămas topul. 
 Asa cum va spuneam ,deja m-am obișnuit cu calitatea produselor, si preturile decente pe care le au. De data aceasta coletul a a ajuns in 8 zile la mine,un timp foarte bun. Pentru aceste lucruri dar si pentru multe alte aspecte, magazinul este atat de popular si recomandat de toata lumea. 

Snake Short Sleeve Boxy Loungewear Set Lacy 




 


Tricoul de la set l-am mai purtat cu  pereche de  jeansi. Set-ul complet se gaseste la categoria sets 

Astăzi am ales sa il asortez cu o pereche de balerini , care împreuna au format un oufit lejer . Materialul din care sunt facute cele doua piese este foarte usor si moale si  mi-au lasat pielea sa respire drept pentru care am fost  foarte confortabila. Prețul acestui costum este de 16,99Lire. Imprimeul este foarte cool si la moda,iar culoarea este extraordinara. 

In curând veti vedea si celelalte produse aici pe blog.