Produse pentru curățenie si produse pentru ingrijirea personală

Buna!

Revin cu un articol in care va voi povesti putin despre colaborarea mea cu magazinul online Pentru Corpul Meu .  
Treaba a inceput in urma cu un an, mai exact in Iunie 2018,cand am aflat  din social media si prieteni,despre acest magazin cu produse generale. Am fost foarte interesata si am intrat de indata pe site. Prima mea colaborare a fost in data de 18 Iunie 2018 cand am primit si primul colet de la ei. Ce produse am ales atunci si cat de bine le-am folosit cititi AICI .
 Cel mai mult imi place ca se pot gasi tot felul de produse, de la lucruri casnice, accesorii medicinale,pana la produse de infrumusetare,tratamente,ceaiuri,si produse pentru copii. O alta comanda de care am fost foarte multumita , a fost in luna Ianuarie a acestui an. A doua colaborare cu site-ul. Ce am avut in aceasta comanda puteti vedea in articolul de AICI 

 Luna aceasta  am avut norocul de a colabora din nou si astazi o sa va arat ceea ce am comandat. 
Am ales produse pentru curatenie si cateva produse de ingrijire pentru mine.



Am avut un buget de 80 Lei , pe care l-am folosid alegandu-mi aceste lucruri. Produse de care chiar aveam nevoie si care mi-au fost de mare folos. 

Balsamul Semana Monoflower este preferatul meu. Toata lumea foloseste un balsam la spalare si este bine venit oricand.  Este balsamul cu loare galbena pe care il folosesc de obicei la clatirea hainelor. Este puternic, si ramane parfumul pregnant in tesaturi mult timp. Are gramajul de 1,9 L, si csta 20,75 Lei. Dupa cum puteti vedea,deja am consumat din sticla la vreo 3 spalari. :) 

 

Produsul pentru curatenie Cif Kitchen,este ideal pentru orice bucatarie. Curata atat chiuveta cat si gresia de deasupra sau colturile de calcar urat sau grasime. Este indicat atat pentru chiuveta, dar si aragaz ,gresie,faianta. 



Pilele cartonate semiluna,sunt favoritele mele atunci cand imi fac unghiile. Acestea curbate sunt cele mai indicate,urmand forma unghiei naturale la pilire. Alt plus mai este si granulatia de 100/180. Nu este foarte dura ci este exact cum trebuie pentru a nu deteriora unghia naturala atunci cand pilesc. Dintre acestea 6, mai am decat 3. Asa cum spuneam mai sus,produsele chiar imi sunt necesare. 

Vopseaua de par Garniere in nuanta 111, este blondul pe care il folosesc de obicei, iar acum ca am avut ocazia , l-am cumparat. O data la o luna folosesc o vopsea pentru radacinile crescute, asadar si acest produs este bine venit. 

Un alt produs, pe care l-am incercat astazi,este un tuș de ochi mat de la Valentino Cosmetics. Eu am mai folosit produse de la acest brand, si am ramas placut impresionata. Tusul este foarte pigmentat, iar pensula  putin flexibila se pune perfect pe linia genelor,astfel formand linia perfecta de tuș. 









Cam aceasta  a fost ce-a de-a treia comanda a mea. Sunt extrem de multumita de ceea ce am ales, dar ofer si cateva laude catre transport. Coletul a ajuns in stare perfecta si foarte rapid. 
 Foloisiti vreun produs din cele enumerae de mine,sau ati comandat vreodata de pe site?