Magazinul CICI lookshop

 Buna dragii mei ❤❤❤


Multa lume ma intreaba de unde tot imi cumpar hainele pe care le port in postaril mele. Odata ce am descoperit site-urile straine cu imbracaminte, deseori le accesez si imi face placere sa  studiez atent noile outfit-uri. Multe dintre ele ofera colectii impresionante de haine, pentru fiecare sezon. Ce imi place cel mai mult la aceste site-uri straine este faptul ca se gasesc haine si accesorii foarte ieftine. 
Aceasta opinie a mea este valabila si pentru magazinul online CICI lookshop. Recent descoperit,acesta are sediul in Hong Kong si se ocupa cu comercializarea textilelor. 

Se pot gasi rochii pentru femei,  accesorii, cute t shirts for women ,dar si incaltaminte. 
Aici se gasesc haine pentru femei foarte chic , si in ultimile tendinte. Imbracaminte clasica si cu stil care nu se v-a demoda niciodata . De la piese de baza, cum ar fi lenjeriile de corp, pana la pantaloni si women's fashion tops . Datorita ofertelor de nerefuzat,si colectiile extraordinare, magazinul v -a deveni preferatul dumneavoastra. Cumparand de aici, va puteti pastra stilul personal, sau va puteti construi unul,cu aceste piese vestimentare foarte moderne. Stilurile elegant , casual,si alte stiluri de moda,pe toate le veti gasi aici. 

Dupa o vizualizare a site-ului, am sa va arat cateva dintre piesele vestimentare care mi-au atras atentia. 


V Neck Patchwork Printed T-shirts 

Acest produs se potriveste sezonului de vară,tinutelor casual si se gaseste in toate marimile, de la S - 5XL.  Costa 24,69 EURO si se poate achizitiona pe mai multe culori. 



Round Neck Print Short Sleeve T-shirts

Un alt produs foarte interesnt, si cu un imprimeu haios,il puteti comanda d epe site cu doar 15,07 Euro. Tricoul se gaseste in mai multe marimi si se potriveste stilului sport. 

 Alta categorie de imbracaminte foarte frumoasa si de sezon,  women”s fashion tops  . 

Sexy V Neck Pure Color Blouses

O camasa foarte chic ,din material fluid si racoros , perfect pentru zilele de vara. Camasa este cu maneca lunga si decolteu in  forma V.  Costa 23,01 Euro. 




Spor la cumparaturi ! 

Etichete: