Geluri UV de la Obsesiv

Bună tuturor și bine ați venit pe blogul meu! 

Astăzi am ales sa scriu un articol despre unghiile cu gel și ce produse folosesc eu. Încă de la început, de când am dezvoltat acest hobby am ales sa folosesc produse de calitate. Prima data am făcut practica pe unghiile mele  mai apoi au apărut și clientele. Nu prea multe, doua- trei pe luna. Dar pentru mine era suficient cât sa îmi dau drumul la mana și sa pot face ce trebuie.
 După zeci de filmulețe vizionate pe YouTube, practica pe unghiile mele mai mult, dar și A câtorva cliente, am reușit zic eu sa înțeleg tehnica unghiilor cu gel. În prezent, unghiile pe care le pun rezista între 3 și 4 săptămâni. Nu sunt de acord ca gelul sa stea pe unghie mai mult de 4 săptămâni maaaaxim. Unghia creste și gelul greu apasă pe apexul natural al patului unghia, și astfel pot apărea denivelări pe unghia naturala(vorbesc din experienta,si este părerea mea). 
Nu am investit foarte mult în produsele pe care le folosesc. Adică, ma descurc cu cele 70 - 80 de geluri color pe care le am,plus câteva oje semi, glitter, pigmenți, cât sunt valabile evident. Adesea cumpăr produsele de baza, geluri de construcție, pile, dezinfectant șervețele și cam atât.

 Am investit într -o lampa bună un aspirator, și o lampa de birou.  De curând am  descoperit un site grozav de unde va puteti achizitiona si voi zeci de produse pentru unghii. De la geluri color, instrumente,pile de unghii,toate de la brand-uri diferite si de buna calitate. Desigur ca am plasat si eu o comanda la Obsesiv.ro de unde mi -am cumpărat produse de calitate. În general pe site se găsesc doar produse calitative și accesibile la preț.Am avut un buget de 150 Lei si mi am cumpărat : trei geluri colorate, o baza, pile pentru unghii, un buffer, doua pensule, un set de bureți pentru babyboomer. Pe lângă acestea, am primit și un cadou drăguț. Sunt foarte incantata de produse și deja le am pus la treaba.





Gelurile color sunt extrem de fine si se aseaza superb pe unghie. Foarte pigmentate si de mare efect. 

Gelul Royal Dirty Pink in nuanta de bej l-am ales special pentru mine in primul rand,pentru ca niciun gel/oja bej pe care il aveam nu se aseza cum trebuie pe unghie si lasa dâre mereu. Acesta este perfect autonivelant si nu necesita doua straturi. 

Gelul alb french de la Exclusive Premium nuanta EP70. Nu aveam niciun gel alb pentru manichiura french sau pentru pictura. Acesta este ideal pentru a face linia smile foarte pigmentata si dintr-o singura aplicare. Este putin mai vascos decat celelalte ,insa ma descurc destul de bine cu el. 

Un alt gel color,pe care de altfel l-am si folosit intr-o manichiura de curand, face parte tot din brandul Exclusive. Este in nuanta 026 si este extrem,dar extrem de pigmentat. Culoarea este exploziva,colorata si placuta . Gelul necesita a fi aplicat peste un strat de gel negru inainte. 

Pregatirea unghiei este foarte importanta,inaintea unei manichiuri cu oja semipermanenta sau a unei constructii. Asadar eu am facut o constructie a unor unghii foarte mici si dure. Am pilit unghiile  si am taiat cuticulele cat de bine am putut. Am folosit bufferul cu partea alba roz care este mai fină,pentru a aduna toate cojitele si praful.  Mai apoi am degresat unghiile si am aplicat primer. Urmatorul pas a fost aplicarea gelului de baza Exclusive Bonder, pe care l-am avut in aceasta comanda. Se usuca la lampa led timp de 60 secunde. Am aplicat un strat de gel negru,pe care l-am uscat 30 secunde. Peste acesta am venit cu gelul color mov de mai jos, intr-un strat mediu si am uscat timp de 60 secunde. La final am aplicat top coat.  Si rezultatul il vedeti mai jos. 

     

Pensula pe care am folosit-o este extrem de fina si are perii foarte moi.





Asa arata rezultatul final. Sunt foarte bucuroasa ca am avut ocazia sa folosesc aceste produse de la brand-uri de care nu mai auzisem.  Le recomand cu cea mai mare placere. Si va garantez ca sunt de o calitate superioara.  Toate produsele prezentate se gasesc pe site.  Mai ales ca sunt pregatite surprize saptamanal. Cum spuneam mai sus,acesta este un magazin cosmetic, unde se gasesc si alte produse pe langa cele pentru unghii. Cum ar fi , creme hidratante, balsamuri de buze,  tratamente pentru infectii fungice si rujuri de buze.  Pentru cele mai noi informatii despre produse puteti gasi si daca accesati pagina de facebook Obsesiv.ro 

Etichete: