OOTD - bluza neagra lejera-

Buna dragilor! 

De mult nu am mai facut un articol de genul ootd,si mi-a fost dor sa pozez si sa va arat cu ce ma mai imbrac si de unde mi-am mai luat piese vestimentare. In general ,femeile isi doresc sa arata mereu impecabil si puse la punct. Cu toate acestea, nu reusim intotdeauna sa gasim hainele potrivite chiar daca avem dulapurile pline. Mie cel putin asa mi se intampla. Mai ca niciodata nu gasesc cu ce sa ma imbrac,in ciuda dulapurilor tepene.Saptamana trecuta parca mi s-a mai descretit fruntea si am primit un colet generos cu 4 articole vestimentare de la Femme Luxe . Mare bucurie Acest magazin se afla in UK si l-am descoperit in urma unor rasfoiri pe unele bloguri pe care le citesc mai mereu. Am fost tare incantata atunci cand am deschis link-ul si am intrat pe site. Zecile de reduceri mi-au sarit imediat in ochi si m-a facut sa imi doresc  sa plasez o comanda.  Datorita faptului ca au implementata pe site campania speciala bloggerilor, am avut ocazia de a ma inscrie si de a  colabora. Am primit un link de pe care mi-am ales 4 produse vestimentare. Sincer, nici nu stiti la ce sa va uitati mai intai cand accesati  site-ul. Mai ales ca au aparut noile reduceri de chiar 50 % la colectia SUMMER. Gasiti costumele de baie din cele mai noi colectii , modele superbe, chic si avantajoase la pret. Si rochiile vaporoase sunt la mare cautare.  Aveti de unde alege pentru a va face un outfit ca la carte.  Sunt foarte incantata de produsele pe care le-am ales, atat de materialul din care este confectionat fiecare , dar si de marimi. Deci, marimile se potrivesc cu dimensiunile pe care le avem fiecare. Masuratorile sunt precise,si cel mai mult mi-a placut ca a ajuns foarte repede coletul ( 5 zile),la posta locala.  Astazi incep cu prima bluza pe care am imbracat-o. 

La cat de bine este structurata pagina, veti putea gasi cu usurinta piesele vestimentare pe care le doriti. De la rochii, topuri, accesorii, genti,pana la costume de petrecere cu tematica.

Black Lips Printed Oversized Long Sleeve Shirt Dress - Rihanna 



Aceasta este marimea XL. Este o bluza dreapta supradimensionata,pe care o pot imbraca la colanti sau jeans. Imi place imprimeul ei foarte fashion,dar si materialul. Nu intra la apa si nici nu se scamoseste. Pe site o gasiti la pretul de 11,99 Lire, de la marimea XS -XL .






              
   





Etichete: ,