Cosmetice compatibile cu tenul meu


  

Oare ce pot face  și ce să folosesc ca să am un ritual de îngrijire și un ten impecabil ? 
Asta mă întrebam încă din scoala generală,de când am început sa folosesc creme si cosmetice pe pielea mea. Aveam o modalitate foarte haotica de a-mi ingriji pielea. O perioada foloseam o anumita crema cu care ma înțelegeam bine , la un timp un demachiant total nepotrivit de la care ma umpleam de acnee si tot felul de bubițe.  Mai târziu ma luam după zvonuri cum sa folosesc nu stiu ce crema din farmacie, care evident nu avea niciun efect. Cel mai nepotrivit lucru era faptul ca nu țineam cont de nevoie tipului meu de ten ca sa am un ritual bun de îngrijire.  Timp de câțiva ani,chiar si in perioada liceului ma confruntam cu acest mod ambiguu de a-mi îngriji tenul. Despre dermatolog nici nu se punea problema, imi era mai ușor sa astup cu o tona de fond de ten ☺. 

In prezent sunt mult mai atenta si mai grijulie cu ceea ce pun pe piele. Cu toate ca problema coșurilor a dispărut de vreo 3-4 ani, totuși mai exista mici problemuțe de care trebuie sa stau departe. Cum ar fi o piele uscata, sau ceva puncte negre. Sunt o norocoasa, pentru ca de riduri nu se pune problema .


  Nu am adoptat o rutina foarte complexa ci una simpla pe care sa o pot face zilnic intr-un timp scurt. 

 Rutina zilnică 

 La rutina mea de baza ma ajut de câteva produse pe care le folosesc de aproximativ un an , daca mi se termina le recumpăr, pentru ca răspund foarte bine nevoilor tenului meu. In prezent ,tipul meu de ten este uscat. Zic ”in prezent” pentru ca in anii trecuți era la categoria de ten gras sau foarte gras. Si de câteva luni bune folosesc cosmetice speciale care se potrivesc de minune. 

       Încep cu Curățarea ,care este importanta si la care folosesc Apa Micelara Green Lab din plante naturale. Îndepărtează impuritățile si machiajul imediat. 

      Continuu cu Hidratarea, care este foarte importanta pentru oricine dar mai ales pentru tenul meu uscat.  Aici ma ajuta Uleiul de Cocos care este preferatul meu si ii zic eu ”bun la toate” (întărește bariera naturala a pielii),cred ca am folosit într-un an vreo 5 borcanele ca cel din imagine. Mai am uleiul hidratant de la Lambre,pe care il folosesc cel mai mult seara. Miroase superb si înmoaie tenul si ii da elasticitate. 
 Crema hidratanta de la Bioderma este nelipsita de pe măsuța mea de cosmetice. O folosesc atunci când imi fac un machiaj al fetei, deoarece are rol si de primer pentru fondul de ten. Ajungând la fondul de ten, folosesc Matte Fit Me de la Maybelline New York in nuanța 05. Matifiaza tenul fără sa de aspect de plin si nu mai am nevoie de niciun fel de pudra. 
     Săptămânal imi aplic si o masca hidratanta , sau pelling off . Astazi v-o arat pe cea mai folosita in ultimele 2 săptămâni. Masca cu Aloe Vera din gama Schaebens de la Trendline Cosmetic. 
















































Cam asta am vrut sa va spun astăzi !  Voi ce produse folosiți pentru un ten frumos?   






Etichete: