Mască nutritivă pentru păr uscat


Bine v-am găsit și astăzi!

Astăzi vreau să vă scriu puțin despre ultimul produs pe care l-am folosit de curând în materie de îngrijire a părului.V-am mai povestit într-un articol săptămâna trecută despre alt produs pentru păr. 
Dacăatunci am vorbit despre un tratament păr fără clătire,astăzi scriu despre Masca Nutritivă pentru par uscat.Pe aceasta o am de la 3DeLuxe Professional.


Nutritive Mask , conține ulei de argan si miere special conceputa pentru parul uscat,sau cu tendința de uscare. Se știe ca mierea si uleiul de argan sunt cele mai hrănitoare ingrediente si sunt folosite foarte des in cosmetică. Pe eticheta celor mai calitative produse de îngrijire se regăsesc si aceste doua componente. De obicei după spălare,parul meu arata ca cel al unui leu.Umflat si foarte rebel. Eu obișnuiam sa îmi fac o masca acasă cam o data pe săptămână, care conținea gălbenuș de ou si nelipsita miere.O foloseam pentru netezire si descurcare mai ușoara a parului meu ciufulit. Acum după ceva timp de folosire acestui produs,nu mai este nevoie de a prepara masca veche. Aceasta mă ajuta sa-mi mențin parul frumos si neted. 
Aceasta mască repara si înmoaie firul de par. Este recomandat sa se folosească după fiecare spălare timp de câteva luni,pentru efecte vizibile. Vine într-un ambalaj de plastic cu gramajul de 300 ml .  Produsul de poate cumpăra online pe site-ul  diva-line.ro , dar si pe emag.ro



Voi ați folosit produse de la 3DeLuxe? Ce rezultate ați obținut?

Etichete: