Masaj corporal cu uleiuri parfumate -Faunus Plant-

Hei,bine ați revenit pe blogul meu! ❤❤❤


Astăzi vorbesc un pic despre un produs pe care l-am folosit pentru prima data aseară. Este un Ulei de masaj super energizant de la Faunus Plant. L-am descoperit la ultima ediție de la Galați Beauty Swap Secret Santa. Aici am avut o zi foarte norocoasa. Pe lângă multe surprize plăcute ce ma așteptau pe masa, am fost câștigătoare si la o tombola in care se puneau la bătaie câteva punguțe cu produse Faunus. Eu am fost una dintre persoanele care a câștigat. Nu mai auzisem de acest brand pana atunci , asa ca am fost curioasa ce se afla acolo. Dupa denumire ,mi-a trecut asa prin minte ca ar fi produse naturiste,sau cel puțin majoritatea ingredientelor sunt din plante naturale. 

Faunus merge pe ideea că ”natura a fost si va rămâne sursa ce ne dăruiește necondiționat virtuțile terapeutice,si odată descoperite trebuie sa știm pe care sa le alegem” . Aici sunt selectate , colectate si prelucrate cu grija toate plantele medicinale si ierburile aromate. Toate suplimentele alimentare de la Faunus Plant sunt avizate de către Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Bioresurse alimentare-IBA București. 

Sa va dau acum câteva exemple de ce ati putea gasi pe site-ul lor. Cam acestea ar fi:  Ceaiuri,Tincturi,Siropuri,Unguente,Balsamuri de buze,Uleiuri de masaj

Asa cum va spuneam la începutul articolului , am si eu două produse dintre cele enumerate, si mai exact un ulei de masaj energizant si un balsam de buze. Mai am chiar un pix si catalogul cu produse Faunus.  Mai multe produse puteți descoperi si voi dacă accesați site-ul faunusplant.ro

Ulei de masaj energizant, este extrem de revigorant și il folosesc sa imi masez toate părțile corpului ,din cap pana in picioare. Conținutul de uleiuri esențiale de Portocale si Lămâie , este plăcut parfumat.  Exact aromele acestea de sezon așa de poveste de sărbătoare. Pielea rămâne extrem de hidratanta , dat fiind faptul ca acest produs trebuie aplicat si masat mai mult timp decât cum as face-o cu o crema obișnuita.

Ingrediente: ulei de floarea-soarelui,Galbenele,Sunătoare,uleiuri esențiale de Portocale si Lămâie si Vitamina E.

Balsamul de buze este la fel de hidratant , parfumat si lasă pielea buzelor catifelata si moale.Acesta are in componenta sa tot ulei esențial de portocale, extract de Galbenele si vitamina E. Se pare ca am avut noroc de duo grozav pentru îngrijirea corpului de sus pana jos. Pentru asta mulțumesc Faunus Plant.   


Pentru cele mai noi informații despre produse puteți urmări si pagina de facebook Faunus Plant







Etichete: