Secret Santa a poposit la Galati Beauty Swap #4

                                        



   Astăzi va povestesc despre cea mai frumoasa zi petrecuta cu bloggeritele la Galați Beauty Swap4  . 

   Dupa cum ați observat ieri , am fost foarte activa si am tot postat poze de la eveniment. Evenimentul nostru a ajuns la cea de a patra ediție  una foarte specială.
    Draga noastră organizatoare Ioana cu blogul  One Day Butterfly, s-a pus pe treabă serioasă ( ca de fiecare dată) si ne-a surprins plăcut ca si la celelalte evenimente. In acestă ediție de Decembrie , am fost tare bucuroase ca s-a prins si la noi conceptul ”Secret Santa”. Cand am auzit m-am bucurat foarte tare. Iubesc sa fac cadouri draguțe in aceasta perioada a sărbătorilor.Acest concept  in care dăruiești si primești,este practicat de o grămada de oameni, intre prieteni, dar si in mediul  virtual. Ce poate fi mai frumos in preajma sărbătorilor decât sa dăruim?                            
   Ioana S. Pavel 






   Locația unde a avut loc evenimentul , se cheamă Seven Cafe. Nu vreți sa știți ce panorama superba oferă acest loc. Pe faleza de pe malul Dunării , fix acolo unde poti vedea apa dunarii , șalupe sau vapoare ori bărci pescărești . Pana acum este singura locație in care as veni cu drag cand mai ajung in Galați . Din păcate , vremea a fost  cu ploaie si ceața si cam întunecat. Dar totuși , cand priveam apa simțeam o relaxare si parca m-as fi uitat minute întregi.

   Colțul nostru din interiorul locației a fost unul fabulos , cu decoruri speciale de care am profitat la maxim si am facut  poze. Tare mi-a fost bucuria de a cunoaste fete noi, cum ar fi Georgiana Steluta care a venit din Ploiesti si si Oana Alexandra tocmai de la Vaslui . Servirea impecabila. Super draguti băieții de la servire,au niște smoothie-uri bune rau,si un frappe delicios. Un minus al locației ar fi  faptul ca nu au mâncare in meniu.Băuturi,salate de fructe si cam atat. Personal,in procent de 90 % recomand Seven Cafe . 

   Pentru început mi-am pregătit cadoul pentru Secret Santa. Nu știam exact ce ar trebui sa contina un astfel de cadou , pana ce mi-a dat seama ca ar trebui sa pun ceea ce mi-as dori sa primesc. Sau cel putin lucruri folositoare .De aceea am ales sa imi pregătesc cadoul cu : eșarfă , brad luminos decorativ , cană rosie cu motive de Crăciun ,dulciuri de la Milka , un balsam de par si o bijuterie gablont din inox . 

   Ioana a reușit din nou sa convingă câțiva sponsori sa ni se alăture, lucru de care noi am aflat cu cateva zile inainte de evenimet. Au fost pregatite si cateva  tombole , la care am si castigat . Unul dintre sponsorii foarte foarte generoși ai evenimentului a fost din partea Brutăriei Frontera . Care ne-a făcut cate un cadou fiecăreia dar ne-a si îndulcit pe parcursul zilei cu dulciuri fabuloase cum ar fi : mini-amandine , choux a la creme , bezele , tăvălite , mini-pateuri cu brânza si crochete cu cașcaval. Toate mi-au placut si ce credeti , masa mea a fost chiar langa dulciurele , si m-am înfruptat din fiecare .

In legătura cu cadourile secrete , fiecare fată a extras cate un bilețel cu numele unei colege , careia urma sa ii dea cadoul. Eu de exemplu am extras pe Georgiana Sabina ( Frumusețea Vorbește ) căreia i-am si înmânat cadoul. La randul meu , am fost extrasa de Cristina Barbieru (Beauty Whith Criss) , care mi-a oferit cadoul. Sunt foarte multumita de cadoul meu de la Moș , si produsele imi vor fi de folos. 




               Cadoul de la Cristina Barbieru 








 Pobabil voi face update în decurs de 3-4 zile cu mai multe detalii si alte poze frumoase ,imediat ce voi primi fotografiile de la fotograful evenimentului. Despre evenimentuul nostru s-a discutat cu mare interes si în revista Famost 

Zeci de multumiri merg catre Ioana , pentru că a reusit sa ne adune din nou intr-o atmosfera de sarbatoare , si sa petrecem impreuna cateva ore relaxante si vesele .
Sponsorii evenimentului :
 ➤ 3DeLuxe Professional , Absolute Dry, Căsuța cu flori ,Faunus Plant ,Elemis ,Green Lab ,Xlear ,Brutăria Frontera ,Make Hot ,Maxim Body,Triodeluxe Cosmetics, TeaTree ,ReKze,Perspirex .