Șamponul Rekze 63 - stop căderii părului-

Bun găsit și azi!

Alt articol , alt produs nou pentru mine. Voi scrie despre Șamponul Rekze 63 , pe care l-am primit la evenimentul dedicat bloggeritelor din Brăila si Galați. De când am văzut afișul evenimentului ,si am vazut ca avem si câțiva sponsori draguți , mi-a atras atenția foarte mult numele acestui brand.Cu cateva luni in urma, aflasem cateva informatii referitoare la Rekze de la cumnata mea. De exemplu ca ar fi extrem de eficace si ofera rezultate rapide. Ea folosise cu ceva timp in urma câteva pliculețe mostră de șampon, de care a ramas foarte mulțumita. Parul ei era mai puternic si mai putine fire adunate in perie . Am fost foarte incantata cand am ajuns la eveniment si am vazut ca pe fiecare masuta se afla șamponul .

Cine e Rekze ?

Vine din SUA, respectiv Marea Britanie , si se împarte in doua companii REKZE Laboratories LLC si REKZE Laboratories LTD .
Este brand-ul care reprezinta linia complexa de produse dermtocosmetice testate dermatologic si clinic. Rekze a dezvoltata aceasta linie de produse bazându-se pe forțele sale si pe faptul ca s-au folosit cele mai noi descoperiri biotehnologice. Cu o strategie unica, oferă rezultate cu produsele dermatocosmetice pielii si parului , fără a fi nevoie de prescripții medicale. Produsele marca Rekze sunt realizate in laboratoarele partenere din Italia.


Șampon Rekze 63

Prima data când l-am folosit a fost in aceasta săptămâna Miercuri . Nu as putea sa va spun imediat ca ”are nu știu ce rezultate , ca nu mai cade parul sau ca e magic si mi-a îndesit si podoaba capilara”. Într-adevăr este diferit de alte șampoane pe care le-am mai folosit. Ce este cert e ca nu am nevoie sa mai folosesc balsam , pentru ca lasă parul destul de moale si se piaptănă foarte ușor . Acesta poate fi un prim plus . Cu siguranța efectele se vor vedea după câteva spălări. El spune ca efectele sunt vizibile in 30 de zile. Pentru a afla si eu, il voi folosi la fiecare spălare. Acest produs este recomandat atât femeilor cat si bărbaților. Cu un puternic inhibator DHT , ajuta la stoparea căderii parului , si stimulează creșterea acestuia cu o formula complexa după 28 de zile . Șamponul il găsiți si pe site-ul Rekze.ro , la prețul de 129,60 Lei .




 Acest șampon necesita o perioada de timp pentru a obține rezultatele dorite, asa ca voi face update acestui articol cu alte informații despre produs, în momentul în care ajung la o concluzie finala. 
Acest brand il puteți urmări și pe pagina de facebook Rekze Laboratories Romania . Aici veți avea ocazia sa aflați cele mai noi informații despre produse dar și preturi sau diverse reduceri. 

Etichete: