Outfit Glam by CONCEPTO

Ciao frumoaselor !


Ma adresez in special femeilor pasionate de frumos. Mi-am dorit sa scriu acest articol special in aceasta perioada de sărbătoare . Am așteptat cu nerăbdare aceasta oportunitate ca sa va povestesc despre ce as imbraca eu de Craciun  sau  de Revelion. Sărbătorile de iarna sunt prilejul perfect pentru a purta rochii deosebite , de ocazie din materiale prețioase . Cautând nedumerita pe internet, outfit-uri , rochii dar si accesorii , am intrat in magazinul online Concepto . Este prima data când am accesat acest site , si dupa doar cateva clik-uri prin magazin, am rămas frumos impresionata de ceea ce am descoperit. Asa ca am pus ochii pe cateva lucruri . Brand-ul este unul romanesc cu sediul in Cluj-Napoca.Acest magazin ofera colecții de îmbrăcăminte atât de seara cat si de zi .Creațiile pe care le-am văzut pe site sunt extrem de glamuroase , si aproape unice as spune. Piese vestimentare diversificate , cu tăieturi complexe sau croiuri inedite ambigue .
Ce găsiți in magazinul online Concepto la subcategorii : Haine , Blănuri , Rochii , Genți , Bijuterii si Încălțăminte. 


Nu este un secret ca eu iubesc culoarea roșie, si de aceea primul produs ales de pe site este rochia roșie Caroline de care m-am îndrăgostit. 
Rochia face parte din Colecția Premium. Aspectul sau unic , designul,  culoarea puternica , o fac sa fie o piesa de rezistenta extrem de remarcabila, pentru o doamna sofisticata. Eu ador roșul , ador si catifeaua , așadar aceasta rochie este pe primul loc in preferințele mele. Imi plac mânecile si faptul ca se prinde intr-o funda lejera. 
Un oufit nu este complet fara accesorii, nu-i asa?
Haideți sa va arat ce am mai ales. 

O haină de blană întotdeauna este favorita de femei . Mai ales la un eveniment atat de important cum ar fi seara de Revelion. Evident ca aceasta ținuta nu o putem îmbrăca dacă facem petrecerea de Revelion acasa cu prietenii. Intr-un local elegant cu oaresice pretenții,putem îmbrăca aceste haine si niciodată nu vom da greș. 


Aceasta piesa  vestimentara este una de lux ,confecționata dintr-o blana naturala foarte moale la atingere. Cu siguranța va fi un răsfaț total pentru femeia care o poarta.

Pentru a încheia o ținuta , am nevoie de o pereche de cercei. Aceștia fac parte din Colectia de bijuterii Sandra Bendre x Concepto . Datorita formei lor rotunjita,aceștia sunt foarte comozi si pot fi purtați oricând cu orice ținuta. 
Eu ii vad potriviți la  piesele vestimentare pe care le-am prezentat mai sus. Cu cat sunt mai simpli cu atat ținuta întreagă este de mare efect .  Acest magazin il recomand cu tot dragul tuturor femeilor ce vor sa arate spectaculos la o petrecere , si nu numai. 
Se găsesc niste geci de piele frumoase tare pictate manual , dar si multe alte piese vestimentare . 
Hainele Concepto au ajuns sa fie lăudate si peste hotare, iar vedetele internationale nu au ezitat sa le poarte,cum ar fi Lady Gaga,Alessandra Ambrosio sau Ariana Grande .
Multe informații despre tot ce intra nou in magazin puteți afla si daca urmăriți pagina de facebook Concepto .


Așadar dragile mele, ce părere aveți despre alegerile pe care vi le-am prezentat ? Se potrivesc unei petreceri fastuoase? Voi v-ati pregătit ținutele pentru Crăciun/Revelion? 

Etichete: