Magic Beauty One -produse Paese -


Oare ce se ascunde in acea punguta "Magică"? 
Credeam ca am terminat cu testarea tuturor produselor primite in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap3 ,dar mi-am dat seama ca nu. Nu am terminat , si mai am de scris un articol in afara de acesta. 
 Aceste doua produse pe care vi le recomand astazi, sunt din gama Paese si se afla chiar printre primele pe care le-am folosit , si nu stiu cum de am omis sa le ofer un feedback . 

Este vorba despe un gloss de buze si un mini ulei de Chi .

Gloss-ul de buze are o textura cremoasa si putin lipicioasa. Are aroma de fructe , pe care o ador. Aspectul său ste lucios si colorat in roy bombon .Imi place tare mult la acest produs ca este si hidratant si ofera buyelor aspect placut timp indelungat .

Ulei de CHI este recomandat pentru parul uscat si deshidratat , cu o formula revolutionara de uleiuri si vitamine . Ulei de argan,ulei de moringa,vitamina E si antioxidanti.



Cele doua produse le gasiti pe site-ul BeautyOne.ro


Etichete: