Lapte Demachiant sau Apa Micelara? -GREEN LAB-

Hei , salutare tuturor! 

In primul rând vă urez Sărbători Fericite,gânduri bune,liniște in suflete,iar  anul viitor sa fie asa cum va doriți! 

Daca am avut câteva zile agitate în care s-a inclus tăierea porcului si  pregătirea bunătăților de toate felurile , am fost puțin absenta de pe blog si nu am mai scris deloc.  Astăzi, in cea de-a doua zi de Crăciun , e mai liniște in casa noastră , colindătorii au trecut , bucatele au fost digerate cum trebuie :) iar eu m-am apucat de un articol. Ce spuneți , sunteți curioase despre ce voi scrie ?
Așadar , astăzi fac o comparație intre doua produse de la Green Lab din gama Pure Stem . Nu îmi este străin acest brand, intru-cat am mai folosit produse de la ei. Prima data am avut o crema hidratanta si o apa micelara. Green Lab a fost sponsor in cadrul primului eveniment Galați Beauty Swap 1 si acum in Decembrie la Galati Beauty Swap 4 Secret Santa. Puteți citi mai multe despre produsele folosite înainte, AICI  .

La acest ultim event ne-a oferit tot doua produse cosmetice , de aceasta data un Lapte Demachiant si Apa Micelara (pe care am mai folosit-o) .
Sa va detaliez care este părerea mea despre acestea. 





Apa micelară ,este special conceputa pentru tenul sensibil. Conține alantoina care calmează tenul si il hidratează. Eu nu o mai am de mult pe cealaltă , asa ca aceasta a fost bine venita. Imi place ca lasa tenul fresh,catifelat, și nu necesita clătire. O voi folosi cu mare drag de fiecare data si o recomand. Curata chiar si machiajul rezistent la apa . Nu irita ochii, si poate fi folosita fara grija.

Lapte Demachiant ,de asemena conține alantoina si mai conține si ulei de sâmburi de struguri , unt de cacao si vitamina E. Acesta este recomandat tuturor tipurilor de ten. Personal am început testarea sa încă de cand l-am primit .Îmi place forma sa si cum se dozează produsul , este foarte usor de folosit si igienic. Feedback-ul meu  nu este tocmai pozitiv pentru acest produs.Nu curată tenul cum o face apa micelara de exemplu, este greu de întins pe fata, iar senzația la sfârșit este de îngreunare...adică simt tenul foarte plin. 

Dintre cele doua produse , recomand si prefer sa folosesc Apa Micelara . 

Pentru mai multe detalii despre Green Lab , puteți urmări si pagina de facebook.  Si dacă vă place ce postez ,sau vreti sa fiti la curent cu noutăti, astept sustinerea voastră cu un like paginii de facebook a blogului Impreună cu prietenii

Ce spuneti? Ati folosit vreunul dintre cele doua produse pe care vi le-am aratat ? 

Etichete: