Îngrijește-ți părul de la A la Z.

Bine v-am regăsit ! 

A durat ceva timp pana sa scriu acest articol cu părerile mele sincere despre produsele testate  in decurs de 3 luni de zile . Este vorba despre  patru produse pentru îngrijirea parului si  sunt de la un brand romanesc nou apărut pe piață. Acest brand se numește Regivero . Ce știu eu despre acesta?  Am aflat in urma cu patru luni la evenimentul Galați Beauty Swap 3 . Regivero a fost unul dintre sponsorii evenimentului , si a oferit fiecărei participante un set complet de îngrijire a parului. Acest set este compus din:


1. Șampon împotriva mătreții
2. Loțiune împotriva căderii părului
3. Loțiune pentru regenerarea parului
4. Șampon împotriva căderii parului

Fiecare cutie este însoțita de produsul in sine dar si un ambalaj cu reguli de folosire .

Pentru început am folosit Șamponul împotriva căderii parului . Oare de ce? ați ghicit :)   pentru ca am mari probleme cu căderea parului. Dupa mai multe tratamente încercate , șampoane si loțiuni , niciunul nu a avut rezolvare . Dupa primele trei săptămâni de folosire a acestui șampon , ( aproximativ 6 spălări) mai ca văzusem ceva schimbări , in sensul ca imi cădea mai puțin par in perie. Continuând sa il  folosesc pana in prezent , firele de par sunt din ce mai rare in perie si sper ca rezultatele sa fie in proporție de 100 % .  

Pentru ca rezultatele sa fie dintre cele mai bune si rapide, este recomandat sa se folosescă împreuna cu Loțiunea împotriva căderii parului. 

 


Spune că Șamponul Regivero , lupta împotriva căderii parului si asigura strălucire si vitalitate. 
Eu confirm ca ajuta împotriva căderii parului ,insa nu lasă strălucire sau vitalitate parului. Parul este mai aspru si firul pare mai gros dupa spălare , si necesita folosirea unui balsam .  Adica eu cel putin foloseam balsam întotdeauna . Șamponul se folosește pe parul umed șamponând timp de trei minute , apoi clătiți. 
 



            Mai sus citiți modul de folosire si a celor doua loțiuni pentru par . 


Concluzia mea după folosirea acestor produse , este una pozitiva. Recomand întreaga gama , sau cel puțin un șampon si o loțiune. Rezultatele se vor cunoaște in totalitate după cel puțin 3-6 luni de folosire. Produsele se găsesc pe site . Pentru cele mai noi produse Regivero ,surprize sau oferte, puteți urmări si pagina de facebook Regivero  .


Etichete: