Elemis - exiotics cream -

Salutare tuturor!


Unele dintre cele mai calitative produse de îngrijire au ajuns din nou pe mâinile mele. Este vorba despre produsele de la Elemis. Brand de care m-am îndrăgostit prima data în luna Ianuarie a acestui an. Prima data cand am primit produse de la aceasta marca a fost la Galați Beauty Swap 1. De atunci , acest brand este prietenul nostru si ne-a sponsorizat cu cate un mic dar in fiecare ediție a acestui eveniment. In total 4 la număr. 

Despre produsele Elemis am mai scris pe blogul meu , articole in care le-am lăudat si am spus numai lucruri bune despre acestea. Nu ca am spus eu asa,ci am confirmat faptul ca sunt dintre cele mai bune creme , loțiuni tonice , ori scrub-uri. 

In acest articol am sa va arat ultimele produse folosite. 

Este vorba despre  Body Cream si Shower Cream.
























Aceste produse , dar si altele se gasesc pe site elemisromania.ro

O crema de mâini super hidratanta si foarte parfumata. Cred ca asta este primul lucru cu care cucerește Elemis clientul, parfumul unic . Deci au niște mirosuri aceste produse cum altele nu am mai găsit. Si persista foarte mult pe piele. As sugera sa scoată parfumuri cu aceste arome pe care le găsim in cremele acestea. Cu siguranță ar avea si mai mult succes.

Cu siguranță veți găsi mai multe informații despre acest site pe pagina de facebook , dar si dacă veți deschide articolele de AICI si AICI  .




Etichete: