Bunatati de la Brutăria Frontera

Buna tuturor! 

Inca mai am de scris vreo trei articole , in legătura cu produsele primite la ediția din Decembrie Galati Beauty Swap Secret Santa . Astazi e ultima zi din an , si mi-am propus ca pana la ora 00.00 sa termin de scris tot ce mai am. Mi-am propus , acum sa vad dacă si reușesc. Patrick e un pic bolnăvicios , si mă vrea mai tot timpul lângă el, are nevoie de toată atenția mea așadar să văd daca ma descurc.Acum m-am înhămat cu o cană mare,tripla,uriașa cu ciocolata calda La Festa,si dau drumul articolelor. 

In acest prim articol voi vorbi puțin despre Brutaria Frontera. Cu multi ani de experienta in spate , aici păstrează secretele si tradiția de preparare a produselor. Cele mai bune produse de panificație se regăsesc aici. Preparate in tihna si răbdare rezulta cea mai gustoasa pâine dar si alte produse dulci,cum ar fi cornulețe ori torturi festive .Brutaria Frontera,este lider pe piața locala si distribuie in opt județe cum ar fi: Brăila ,Buzău,Galați,București, Prahova,Ialomița,Tulcea,Constanta.


Într-o punga mare și frumoasa, de sezon,am avut trei produse delicioase care au fost devorate imediat ce am ajuns acasă. Tocmai de aceea nu am reușit sa fac si mai multe fotografii fiecărui produs in parte.
 Am aici o pâine neagra cu tot felul de  semințe care este absolut delicioasa O mănânci asa goala,nu mai e nevoie sa iei si cu mâncare :))
 Cornulețele au fost nebunie,dar nu pentru mine.  De obicei nu consum cornulețe , nu îmi plac , nici nu știu dacă am mâncat de doua ori in viată. In schimb , copilul si sotul au fost tare incantați. Cu toate acestea am reusit totusi sa opresc câteva pentru o poza. 
 Checul cu cacao mi-a placut. A fost grozav,dulce,moale,pufos,aromat si cu cacao. Obisnuisc sa beau o cafea dupa amiaza si sa mănânc ceva dulce. Acest checulet l-am servit la o cafea cu soacră-mea,a fost minunea de dupa masa. 



Pe cei de la Brutăria Frontera ii găsiți și pe pagina de facebook .

”Fie ca îți este pofta de textura pufoasa a pâinii calde dospite cu maia sau de blatul insiropat si crema răcoritoare de tiramisu,Frontera are grija sa iti ofere produse de cea mai buna calitate” 

(sursa Brutăria Frontera).