Parfum Carolina Herrera - amintirea unei toamnei lungi -

Bine ati revenit pe blogul meu ! 





   Astazi vă povestesc ultima mea experientă de testare a unui  parfum.  Este vorba despre un parfum remake  Carolina Herrera . Sunt o mare iubitore de parfumuri , iar despre acest lucru si preferintele mele am mai scris pe blog in  articolul de AICI  . Cand imi cumpar un parfum nu imi place sa investesc foarte multi bani . Caut produse la preturi decente pe care si le poate permite aproape oricine . Mai apoi testez mirosurile si sunt atenta la persistenta sa. Exista cazuri in care chiar si un parfum scump nu este atat de  persistent. Cand imi aleg un parfum nu mă las influientata nici de ambalajul acestuia. 

   De curand am avut ocazia sa testez un parfum remake  Carolina Herrera Good Girl .  Am tot vazut pe diverse site-uri , si magazine aceste parfumuri de firma care sunt foarte scumpe . Niciodata nu cred ca mi-as permite sa dau aproape 400 lei pe un parfum. 

   Asadar ,consider ca alegerea unui parfum remake este cea mai buna varianta , daca doresti sa semene cat mai mult cu originalul si daca vrei sa mirosi frumos mult timp. 

   Eu am incercat ,  m-am parfumat cu acest parfum aproape o luna de zile .  Parerea mea despre acesta este că , a devenit favoritul meu in perioada aceasta. De cand l-am primit si pana in prezent il folosesc mereu. Imi parfumez toate hainele cu el , si miroase  prin toata casa . Nu este nevoie decat de 2-3 pufuri foarte fine si 100 % intorci capetele pe strada cu mireasma parfumului . Cu siguranta vi s-a intamplat  ca un parfum să va aduca aminte de ceva , sau de o perioada anume. Asa mi se intampla si mie cu acesta. Nu l-as schimba in perioada aceasta cu niciun alt parfum , si imi voi aduce aminte de toamna aceasta lunga si de zilele cand foloseam parfumul Carolina Herrera .:) 

Vă spuneam mai sus că nu trebuie sa alegi un parfum dupa designul ambalajului , insa acesta de la Carolina Herrera are o forma deosebita de pantof cu toc , care te cucereste pe loc.   


Eu sunt extrem de multumita de parfumurile remake , si ma bucur ca mi s-a oferit ocazaia sa testez genul acesta . Acum sunt convinsa ca si acestea sunt la fel de bine mirositoare si persistente exact ca cele originale. Si inca un plus , este pretul lui de doar 99 Lei. 

Acest parfum Carolina Herrera GOOD GIRL , dar si alte marci foarte cunoscute , se pot comanda online de pe site-ul cosmetice-sara.ro . 

Etichete: