Impresii despre ultima mea comandă de la FashionMia

Buna tuturor si bine ati revenit pe blogul meu !



   După cum poate stiti , imi place la nebunie sa fac cumpăraturi online. Atat de pe site-utile romanesti cat si de pe cele din strainatate. Cand stai sa te gandesti , daca o comanda de la noi nu ti se potriveste o poti returna foarte usor, si in doua -trei zile se rezolva treaba . Pe partea cealalta cu colete din strainatate e ceva mai complicat , dureaza mai mult in cazul unui schimb , taxete postale costisitoare etc. Ei bine, ce fac eu ca sa mi se potriveasca hainele cand comand din strainatate ? Cunosc genul lor de croiuri  la haine care este mai mic față de la noi din țară. Totodata imi cunosc foarte bine dimensiunile si de aceea mereu comand cu o marime mai mare. Sunt sigura ca imi va veni perfect , ori v-a mai trebui modificat putin. In niciun caz nu imi aleg marimi fixe.  
   In ultimile luni am frecventat magazinul online  FashionMia . Iubesc acest magazin si mereu imi face placere sa îi rasfoiesc paginile. Mereu se gasesc oferte speciale , reduceri de pana la 80 % , si tot felul de noutati la fiecare categorie de imbracaminte si accesorii . Astazi o să vă arat cele trei articole vestimentare pe care le-am primit la sfarsitul  lunii  trecute . A durat cam mult până a venit , tinand cont ca am plasat-o in luna a 8-a .  Este vorba despre trei rochii casual , cu imprimeuri vesele . In aceasta comanda am mai avut si o pereche de cercelusi cu perle , însă nu i-am primit. Probabil vor ajunge in comanda urmatoare .  Acum să vă arat acum  cateva imagini dragute pe care am reusit să le fac si sa imi spuneti daca va plac ☺☺☺☺❤❤❤

 Deep V-Neck Printed Maxi Dress

Aceasta rochie este super vaporoasa si lejera. Este dintr-un material moale , un voal deosebit cu un imprimeu  dragut . Mi-a plăcut culoarea verde de cand am vazut-o pe site , si am zis ca o s-o aleg. Sunt tare incantata de ea si abia astept vara viitoare ca sa o pot purta mai des. Rochita o gasiti pe site la pretul de 26, 83 $ .



Round Neck Striped Skater Dress 

Sunt extrem de multumita de acest produs, si deasemenea nu o mai pot purta din păricina vremii racoroase de afara. Am prins cateva zile cu soare si am imbracat-o. Este foarte comoda si o poti imbraca la o plimbare relaxanta in parc. Eu am ales sa o accesorizez cu o geaca de jeans si adidasi sport . Ce spuneti , vă place combinatia pe care am facut-o ? Rochia se gaseste pe site la pretul de 11,47$ .





Inverted Pleat Floral Printed Puff Sleeve Round  Neck Skater Dress

O frumusete de rochită , si  sincer pe aceasta o asteptam cu cea mai mare curiozitate. Am fost impresionată de simplitatea ei ,dar in acelasi timp si de efectul surprinzator pe care il oferă . Poate fi purtată la un evenimet ziua. Eu asa as purta-o .  In prezentarea mea , am ales sa o accesorizez cu o curelușă in talie , pentru ca este mai largă cu aproape 10 cm față de talia mea. Cu toate acestea , nu o voi modifica, ci ii voi pune o curea cand o port. Am pus niste sandale cu toc inalt pe care nu le mai purtasem niciodata si o geanta neagra ( pe asta am avut-o la indemana). Văd ca arata foarte bine împreuna si cine stie ,poate la vară gasesc un eveniment ca sa port acest outfit . Rochia este dintr-un material lunecos, un satin mai aspru aș spune cu imprimeurile florale pe care le vedeti. Aceasta rochie se gaseste pe site la pretul de 17,23 $ . 







Eu sunt tare incantata de produsele alese , si abia astept urmatoarea comanda.
Vouă care vă place mai mult ?  


Etichete: