Ce să folosești împotriva transpirației si mirosului neplăcut?

    Salutare tuturor si bine ati revenit pe blogul meu ! 

    Am fost  putin absentă in ultimile zile si nu am scris mai nimic pe blogul meu. Nu ma scuz , insă  treburile acestea de toamnă  m-au tinut foarte ocupată si mi-au dat bataie de cap. De la curătenia generală pentru iarnă, pană la încărcarea cămării cu tot felul de bunatati , toate au necesitat timp si răbdare .
   Dar gata , de azi voi fi mai activa pe conturile mele si pe blog . Acestea fiind spuse , să revenim la beauty-ul nostru de astazi . Astazi vorbesc despre cum am scapat eu de transpiratie toata vara ce tocmai a trecut . 
   Datorita sponsorului Perspirex de la Galatibeautyswap3  am avut ocazia sa testez  deodorantele lor geniale , bune impotriva transpiratiei si mirosului neplacut . 



Aceste antiperspirante sunt noi pentru mine , si am descoperit ca  exista in trei variante : Perspirex Comfort , Perspirex Original si Perspirex Strong . Perspirex ofera aceste antiperspirante de inalta calitate , pentru nevoile persoanelor cu o transpiratie excesiva . Spune ca dureaza si protejeaza pana la 5 zile , lucru dovedit clinic.
Nu contine parfum si poate fi folosit atat de dame cat si de barbati .

Ce spun eu : am varianta Perspirex Original , mai exact doua recipiente sub formă de roll-on cu bila . Foarte important ( nu se aplica imediat dupa ce pielea a fost epilata) . Cel mult dupa 12 ore produsul se poate aplica pe pielea curata , făra grija iritatiei sau usturimii  Actioneaza ca o bariera impotriva umezelii . Am vazut asta după ce făceam baie . Pielea subrațului ramanea la fel de uscată si catifelată . Am stat 4 zile fara niciun alt antiperspirant ci doar acesta folosit . Dupa ce il aplicam , pielea se usca , dar intr-un mod ok ,spre surprinderea mea ramanea foarte catifelată .  Nu usucă in modul acela unde pielea rămane trasă si simti nevoia de a pune o cremă pentru a inmuia , nu . Are un miros medicamentos as zice eu ,curat foarte discret . Foarte important sa lasati sa se usuce foarte bine dupa aplicare . Eventual se poate folosi deodorantul obisnuit , fără griji că ii va afecta eficacitatea lui Perspirex . Eu  am fost incantata sa il folosesc , mai ales ca am prins un sezon foate calduros , in care am avut nevoie de un asemenea ajutor. Zic ajutor , pentru ca m-a scapat de petele de transpiratie de pe haine si de mirosurile neplacute in zilele toride . Fie că am mers la plimbare in parc , restaurant sau  pur si simplu alegatura de zi cu zi cu Patrick prin curte , Perspirex Romania mi-a oferir incredere si siguranță .

 Ce îl face atat de eficient : formula patentata pe baza de clorură de aluminiu . Acest continut de clorura de aluminiu ractionează cu glanda sudoripara de apa si formează o barieră temporară sub forma de gel .
Produsele Perspirex se gasesc in farmacii , hypermarket-uri si in magazinul online Pharma Brands .


Cam aceasta a fost recomandarea mea de astazi . Daca vă intereseaza si alte antiperspirante folosite de mine , puteti vedea AICI

Pe curand !



Etichete: