Biofin & BioAleea - natural & bio -


   Inca testez si evaluez produse primite in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap 3 . Aceste doua brand-uri despre care scriu astazi sunt  noi pentru mine si ma bucur ca am avut ocazia sa incerc produse de aici. Este vorba despre Biofin si BioAleea de la care am cateva produse pentru ingrijirea corpului si ingrijirea zonei intime . Nu vreau sa o lungesc si sa va spun cine stie ce povesti cu sau fara inteles :)  Asa ca trec sa va prezint ceea ce am primit eu. 

   Este vorba despre un borcan cu sare de baie , care contine sare de Himalaya cu arome imbietoare de lemongrass si lavanda . Sincer , este prima data cand folosesc sare de baie , si raman placut surprinsa.Odata ce am pus-o in apa calda  eu am simtit miros de portocale , si dă un aer așa de prospetime si senzatie relaxanta. Stiu ca lavanda are efect relaxant si cred ca este introdusă corect in acest amestec.

   Un alt produs super dragut pe care il folosesc zilnic , este balsamul de buze. Peste tot cred ca am balsam de buze , insa niciodata nu sunt indeajuns. Nu este puternic parfumat , dar este foarte hidratant . Este un produs natural & bio. Contine unt de cacao bio , ulei de cocos bio , ceara de albine , vitamina E , alantoina si acid hialuronic .


   Crema contur pentru ochi , doar am testat-o un pic sa ii vad consistenta si mirosul. I-am dat-o mamei mele , deoarece ea foloseste cremă contur pentru ochi. Pot să va spun doar ca ii place ca lasa pielea catifelată si moale si dispare aspectul de ochi obositi si pungi de sub ochi. O foloseste seara intr-un strat mai gros pe pielea din jurul ochilor , asa incat toata noaptea actionează cum trebuie .Contine apa de albastrele ,extract de ceai verde bio ,colagen vegetal ,cafeina vegetala , acid hialuronic.

   Sa trec la partea intima a corpului. Stiti ca ingrijirea intima se afla printre cele mai prioritare lucruri la corpul nostru. Că folosim geluri speciale de dus ,  absorbante făra mirosuri puternice sau creme, trebuie sa o facem cu grija. Aici intru in detalii despre problemele feminine pe care le avem unele dintre noi. Este vorba despre cum ne protejam de secrețiile zilnice. Automat dupa faptul că facem duș , mai apoi trebuie sa pastram prospetimea si curatenia intima , si cum altfel decat cu ajutorul absorbantelor zilnice . Eu am descoperit la Bio Aleea absorbante Lunay  pentru uz zilnic din bumbac , care nu contin parfum si absorb perfect .Sunt hypoalergenice si testate dermatologic. Eu folosesc asemenea absorbante inca de prin perioada liceului , si nu m-as simti in siguranta deloc daca nu le-as folosi o zi. 
   Asadar , cu toata siguranta eu va recomand fetelor.  Bio Aleea este un proiect aparut pe piata in 2013 la care se gasesc produse naturale si bio . Produse bio pentru copii , alimente bio , cosmetice bio si naturale , detergenti eco , dar si produse pentru animale si casă .


Comenzile pe site se fac din cateva clik-uri simple. Procesarea comenzii se face imediat iar livrarea este gratuita . Coletul ajunge la destinatie in 24 ore iar daca aveti probleme cu produsele , aveti timp sa faceti retur in 14 zile . Daca va abonati la newsletter-ul site-ului ,veti fi printre primi care afla noile oferte si informatii despre cele mai noi produse.  Veti putea beneficia si de discount-uri si promotii speciale. 

Ce parere aveti despre produsele acestea? Ati mai cumparat de la aceste brand-uri ? 


Etichete: