Un ten îngrijit și o piele curată cu produse Bioderma

 


                         De ceva timp incoace am tot folosit produse Bioderma .   Multe laude si aprecieri  tot citeam si auzeam prietene vorbind , insa nu am avut ocazia să imi achizitionez vreun produs. 
    Datorită evenimentelor Galati Beauty Swap 2 si Galati Beauty Swap 3 , am fost o norocoasă si am incercat cateva produse de ingrijire de la acest brand. Produsele despre care vă scriu astazi sunt primite cadou in cadrul celui de-al treilea eveniment de care v-am mentionat mai sus. 
      Bioderma ne-a  oferit si in cea de-a doua editie o punguță cu produse de ingrijire iar acum a fost din nou sponsor  al editiei din aceasta vară de pe 5 August , care a avut loc la Galați.
      Fieacre participanta a primit cate o punga cu 4 produse pentru ingrijirea tenului. Am fost tare bucuroasa sa aflu ca brand-ul va fi din nou pe mainile noastre, avand in vedere ca produsele de data trecuta le-am folosit cu cea mai mare placere si aproape le-am terminat. 
     Ceea ce vedeti in imaginile mele , puteti comanda si de pe site Bioderma.ro . Acolo veti gasi mai multe game de produse pentru fiecare tip de ten , produse pentru copii , dar si produse pentru plajă . 

      Eu am aici produse din gama Sensibio , Hydrabio si Atoderm



     Din gama Hydrabio am o crema geniala si miraculoasa . Pe langa hidratare si protectie SPF 30 , este si o foarte buna bază pentru fondul de ten.  Despre aceasta cremă găsiti mai multe  detalii aici  .
    Tot de la aceasta gamă , am aici un stick de buze , adică un balsam hranitor si delicios pentru niste buze catifelate . Previne uscarea si deshidratarea buzelor daca este folosit cu regularitate .





              Aceasta de mai sus este o apă micelară pentru piele sensibilă din gama Sensibio . Este pentru prima dată cand o folosesc si mă surprinde placut , la fel ca toate produsele bioderma . Este in format mic bună de strecurat in bagajul de calatorie. O folosesc cu ajutorul unei dischete , pe care o imbib in produs si curaț tenul până discheta ramane curată .  



              Din gama Atoderm , am să vă arăt un ulei de duș super hidratant si placut mirositor . Face spumă fină si lasă senzatia aia de piele curată ( gen dezinfectant ) , eu asa il percep. Acest produs poate fi folosit cu incredere si de catre copii . Este non alergenic ,si nu usuca pielea .

              Multe de bine spuse despre Bioderma :) 
              Voi ce spuneti , ati folosit vreunul dintre aceste produse ?

Etichete: