Produse Elemis & Fragonard

   Am spre testare cateva produse Elemis si Fragonard de la ADDA Shop . Cu cateva luni in urma am facut cunostinta cu aceste brand-uri. Aceasta este a doua oara cand scriu despre aceste produse. Prima data le-am primit la galatibeautyswap1 . Acum a fost din nou sponsor la galatibeautyswap3. Mă obisnuisem cu sacoșelele lor parfumate si frumos ambalate . Atat Elemis  cat si Fragonard comercializează produse cosmetice de ingrijire si infrumusetare . ADDA Shop este un magazin dedicat atat femeilor cat si barbatilor,  care a luat nastere in 2013 . Este un mic boutique parfumier cu zeci de parfumuri florale si esente de camera . 

   Elemis este un brand de lux născut in Anglia , putetrnic hotarat de a valorifica toate ingredientele de cea mai buna calitate cu care lucreaza. Produsele Elemis sunt foarte folosite in centrele spa si saloane din intregul mapamond . Si la noi in tara sunt foarte apreciate si foarte folosite. Datorita ingredientelor si modul inedit si profesionist in care se prelucreaza produsul , acestea ajung si la costuri mai mari . Asadar pretul este raportat la calitatea fiecarui produs. Eu m-am convins de aceste luxuriante produse Elemis. Intr-adevar , am avut creme , scrub-uri si tonice in variante mini ( dupa parerea mea , suficient cat sa iti faci o parere ) .  



Eu am primit de la Fragonard , un sapun roz  foarte parfumat si un mini - parfumel , ambalate frumos așa cum ne-a obisnuit. 



                   


Elemis , a oferit doua produse la fel de eficiente , si anume un tonic cu aroma de piersica si un scrub pentru față . Acestea au un parfum discret , nu lasa pielea uscată si nu irita. 



Poate vă intereseaza si alte impresii AICI


Etichete: