Primele mele produse Golden Rose - review -

Un alt articol pe care il scriu astazi cu placere , si dorintă de a impartasi cu tine experienta mea in urma testarii produselor Golden Rose . Am aici trei produse geniale primite in cadrul evenimentului Galati Beauty Swap 3. 


Punga deosebită te cucereste de la prima vedere. Continutul său de asemenea, atat produsele cat si felul in care arată este unul finuț, elegant , feminin , perfect pentru femeia frumoasa si cocheta .

Un stand Golden Rose se gaseste si la Promenada Mall din Brăila , ori poti cumpăra produsele si de pe site accesand cosmania.ro 

Până acum nu am facut cunostinta cu niciun alt produs Golden Rose , stiam lucrurile acestea frumoase doar din ceea ce citeam de prin articole sau de pe la prietene .  Acum , pentru prima dată am avut la indemana produse ,am testat , m-am convins si sunt placut impresionată de ceea ce imi oferă , in procent de 100 % chiar . 

Lăsând vorbaria la o parte , sigur esti curioasa sa iti prezint produsele 
mele. 
Vezi aici o oja rosie ca focul si doua rujuri lichide mate superbe. 





Ruj lichid Longstay Matte acesta a fost primul produs încercat. Am fost multumita cand am vazut in sacosica acest rosu aprins , mai ales ca este si mat. Stii ca rujurile mate sunt cele mai folosite in ultimul timp datorita efectului rezistent la transfer , plus ca au un aspect mai placut si catifelat . Să stii ca nu usuca buzele datorita viaminei E si uleiului de avocado. Dupa cum vezi si in imagine , este un ruj extrem de pigmentat cu putere mare de acoperire, nici nu este nevoie sa aplici doua straturi . Eu il indepartez usor cu apa
 micelara din gama Bioderma Sensibio .


Un alt ruj frumos in nuantă mai naturală , pe care il port aproape pe tot parcursul zilei. De obicei sunt mai palidă , si dacă sunt si blondă , fara ruj sau un pic de culoare  nu fac nimic. Asa că aceasta nuanta este divina pe buze cât să imi placă cum arat in oglindă . Este in nuanta 01 si are aceleasi efecte si proprietati ca si rujul de mai sus . 
Cele doua rujuri se gasesc la pretul de 30 de Lei fiecare .



 Lac de unghii Color Expert Roșu nuanta  24 , cu o formula nouă si cu o pensula lată , lacul de unghii se distribuie uniform si foarte usor din doua aplicari . Este foarte pigmentat si rezistent pana la 4 zile fara să sară de pe unghie . Produsul se gaseste in peste 100 de culori posibile si imposibile iar pretul lui este de doar 8 Lei . Si unghiile mele s-au bucurat sa le imbrac in acest roșu spectaculos si rezistent. 





Sponsorul tare dragut a pus in sacosica si un catalog cu produsele sale dar si acesată agendă super dragută si la indemană de aproximativ 20 cm care incape perfect in geanta mea .

Atat in articolul de azi. Sper că v-am convins sa faceti o vizita online a magazinului Golden Rose ;)  

Etichete: