Măști textile Pielor & Oja Ados Cosmetics


O poza frumoasa , viu colorata care bucura orice ochi care o priveste. Asta am simtit eu cand am primit surpriza  Pielor la evenimentul Galati Beauty Swap 3  . Valentino Cosmetics , unul dintre sponsorii evenimentului a oferit surprize ce constau in cosmetice si produse de infrumusetare . 
In punguța mea se regasesc așa : doua măști textile Pielor , trei mostre de cremă de maini Pielor , un tub de cremă de maini Pielor , oja gel  culoare roz si lac de unghii ambele de la ADOS Cosmetics .
 Inca din prima saptamana de cand am primit produsele , am ales sa imi aplic masca textila cu grepfruit roz . Vreau să iti povestesc ca nu as fi vrut sa o dau jos deloc. Este atââât de calmantă , incat te ia somnul de atata relaxare. Toata fața se racoreste si devine super hidratanta. Este genial faptul că nu e nevoie de clatire . Pur si simplu dupa ce dai jos masca , pe care ai tinut-o aproximativ 20 minute , doar distribui produsul ramas si masezi calm pana intra complet in piele.  Cealalta masca cu avocado , inca nu am folosit-o dar voi completa pe parcurs  impresii si detalii despre ea . 






   Oja in aceasta culoare superba , este o oja clasica foarte pigmentata care se intinde usor pe unghie fara a lasa urme. Nu este foarte puternică , ca si nuanță dar este  vizibila doar dintr-o singura aplicare si se usuca in cateva minute . Zice ca rezistă pe unghii pana la 7 zile . Poza este facut in urma cu vreo 12 zile , si să vă vând așa un pont (dupa ce am aplicat oja , am fixat-o cu gel finish UV la lampă) , așa a eu am si acum unghiile la fel colorate . Sunt multumita de aceste produse  de la ADOS Cosmetics , le recomand cu placere si cu siguranta voi mai folosi si alte culori din paletarul ojelor. 

  A mai folosit cineva produse Pielor , sau de la Ados Cosmetics ? Ce părere v-ati făcut despre ele ? 




Etichete: