Îngrijire - Pentru Corpul Tău -

Buna dragi cititoare ! 

In urmă cu ceva timp am primit o comandă de la Pentru Corpul Tău ( site) . 

Acum reușesc să scriu si părerea mea despre produsele pe care le-am folosit . Sunt produse de brand-uri cunoscute , pe care le folosesc regulat cu cea mai mare incredere. 

Echipa Pentru Corpul Tău ( facebook)  , mi-a oferit șansa de a-mi reincărca sertarul cu produsele preferate. Am avut un buget oferit de 60 lei si zeci de brand-uri de ales cu produse de toate categoriile. 

Ce  gasiti pe site ? De la produse cosmetice , pană la suplimente nutritive si echipamente de lucru pentru protecție . Site-ul are o stuctură usor de privit  pe diferite categorii de produse , repede de gasit iar plasarea unei comenzi se face in doar cativa pasi simpli si rapizi. 

Categorii de produse : 

Cosmetice , Produse de Igienă , Produse pentru copii , Suplimente Nutritive , Tehnico-Medicale , Produse Intime , Ceai , Echipamente de lucru pentru protecție . 


  


Dupa cum vedeti in imgine , am ales un deodorant Dove , gel de dus hidratant Dove , trei pile cartonate de unghii cu granulatia de 80/80 , un tus de pleoape Farmasi , si un set de benzi epilatoare faciale cu ceara .  Am fost forte incantata de produse , mai ales pentru tusul de ochi cand am inceput sa il folosesc. 













Cam acestea au fost produsele din comanda mea ! Voi ati cumparat vreodata
 de pe acest site ? Ce nota ii dați ? 

Etichete: