FeelFAntastic mă răsfată cu Fiji Dream


Salutare tuturor !
      

  La începutul acestei luni , am avut noroc sa primesc spre testare un kit de produse Fa . De curand au aparut noi trei game si culori vibrante , care te duc cu gandul la vacanta si plaja . Este vorba despre : Fiji Dream varianta roz , Bali Kiss varianta portocalie , si Hawaii Love in varianta galbenă . 
  Eu am gasit in colet varianta roz Fiji Dream  , despre care vă voi spune cateva vorbe . 

FeelFAntastic - Fiji Dream 

In primul rand vă spun ca am fost bucuroasa sa aflu ca am fost selectata de buzzstore pentru a primi produse spre testare . Mai ales cand am auzit ca este vorba despre Fa . La fel de bucuroasa am fost si cand am primit coletul in care se afla așa : un deodorant antiperspirant Fa  cu aroma de pepene roșu si ylang ylang , un gel de duș de culoare roșie in gramaj de 250 ml , de asemenea cu aroma de pepene si ylang , 5 brațari din silicon de culoare rosie inscriptionate , 5 pliante pentru prieteni , un ghid de activitate buzzstore , si o minge mare de plaja . 

Gelul de duș l-am pus la treaba inca din prima zi de cand am primit coletul . Copilul îi adora mirosul si tot timpul îl cere cand ii fac băita . De asemenea si eu . Face spumă fina , delicata si este compatibil cu orice tip de piele . Miosul persista mult , si se impastie in toata casa. Cu toate acestea , nu este agresiv pe piele deloc . 

Antiperspirantul Fa Fiji Dream , este o formula cu 0 % alcool si ajuta impotriva transpiratiei . Ține la distanta mirosurile neplacute si protejeaza intreaga zi . Are particule usoare si puf fin la pulverizare . De preferat , se evită pulverizarea pe haine inchise la culoare , deoarece poate lasa urme usoare de produs . 

Cele 5 bratari  si pliante informative , au fost impartite prietenelor mele , incantate de noile informatii si noua aroma Fa . 





Un lucru interesant si bine de stiut , gasiti aici Fa FeelFantastic  . Mai multe detalii si un concurs de vară . Daca cumperi cel putin doua produse Fa , poti inscrie bonul pe site-ul campaniei si poti intra in cursa castigatoare a 10 seturi de placă & vâslă sau 10 seturi cu produse pentru un an . Suna tentant , nu-i asa . :) 

De asemenea ,  descoperiti mai multe detalii despre noile variante de vară de la Fa , in articolul de mai jos,  unde veti găsi  si părerea Simonei  care a folosit varianta Bali Kiss    







Etichete: