Cum m-am descurcat cu kit-ul Base One pentru unghii tehnice





     In opinia mea ,  mainile sunt  primul lucru care atrag atentia interlocutorului 

atunci cand avem o conversatie . De aceea , atat mainile cat si unghiile noastre trebuiesc ingrijite si frumoase cu aspect impecabil . 


     De curand am avut oportunitatea sa incerc un kit complet pentru manichiura profesionala  de la Base One  ( facebook )  . De foarte mult timp imi doream sa am un asemenea set ca sa imi fac unghiile in tihna , acasa la mine , exact cum imi doresc , si sa iasa un rezultat bun . Am vrut  produse de calitate , ca sa imi protejeze unghiile naturale , si sa aiba rezistenta . Mai folosisem cateva produse de aici cum ar fi sabloane de contruit sau cleaner , insa un set complet cu geluri nu am avut . 


    Echipa base one mi-a indeplinit dorinta , si mi-au trimis un kit de unghii pentru incepatoare , pe care il vedeti mai sus  , si il  gasiti si voi pe   site-ul Base one  .  


    Eu am mai vorbit pe blog despre pasiunea mea de a construi si colora unghiute .  Ei bine , in acest articol am sa va spun  pas cu pas cum am realizat o manichiura constructie cu gel cu ajutorul unui kit complet .

  In primul rand , pentru ca manichiura sa iasa perfectă , sunt necesare intre 2-4 ore . Cel putin la mine , ca incepatoare .  Mai intai am sa va spun pasii , si mai jos voi lasa fotografiile . 

         Pregatirea unghiei naturale:  
         Construcția unghiei : 
        Forma unghiei: 

    Aplic culoarea finala :

           Acum să vă spun ce am folosit:

  1. cleste taiat cuticule ( nu a fost inclus in kit )
  2. pila 80/80
  3. buffer
  4. sabloane
  5. pensula nr. 8
  6. Nail Prep
  7. Primer 
  8. Baza Miley ( nu a fost inclusa in kit)
  9. Gel Cover Builder Medium
  10. oja semipermanenta Canni nr. 51 ( nu a fost inclusa in kit) 
  11. glitter
  12. paiete
  13. top coat
  14. ulei de cuticule
  15. lampa UV














Sper ca e cat de cat  explicit textul meu , si va rog sa imi scrieti daca am omis ceva.  Inca o data multumesc Base One , ca mi-a dat șansa sa incerc produsele lor , si sa devin propria-mi  manichiurista :) 


UPDATE 

Astazi m-am hotarat sa fac update  articolului , si să vă arat unele dintre modelele de unghii pe care le-am facut de la inceputul acestui an (cu produsele mele) , dar si cu produsele din kit-ul Base One .  In aceste poze sper sa se observe si evolutia mea in legatura cu aspectul unghiilor. De rezistență , vă asigur ca sunt foarte strong .


Evolutia mea in realizarea unghiilor cu gel , in decurs de un an .



        
 

     




Ce spuneti fetelor? Vedeti vreo schimbare? Si poate aveti si vreo manechiura preferata ;) 

Etichete: