Produse de lux - ELEMIS - Adda Shop-


       Hei dragilor!  Astăzi am să va arat cateva produse pe care le-am testat. 

       Este vorba despre produse Elemis (facebook) , si produse Fragonard ,   care se gasesc pe Adda-Shop .ro 

       Voi incepe cu Elemis .  După cum spune si titlul , aceste produse fac parte din cea mai bună gamă de cea mai buna calitate , cu preturi pe masură. Elemis  oferă cosmetice , produse pentru ingrijirea corpului , seruri  , exfolianți , produse pentru barbați si chiar si ceasuri . Eu am avut ocazia să folosesc cateva mostre de produse din acestea luxoase , în urma evenimentului dedicat bloggerițelor de beauty , care s-a desfășurat in Galați. Acolo am avut printre multi sponsori si pe cei de la Adda-Shop , care ne-a oferit punguțe frumoase , cu daruri parfumate  . Sunteti curiosi sa stiti ce era acolo?  :) 

                 câte o mostră drăguță de cremă de zi , cremă de noapte si cremă pentru conturul ochilor . 

                      ➤ un produs in varianta mini , de cremă de duș ,

                ➤ un cartonaș  parfumat ,îmbibat cu un parfum puternic si persistent . 




Creme Elemis Pro-Collagen Marine  , această cremă este geniala, usor parfumata , dă tenului  elasticitate , matifiaza , se aplica usor pe ten si intra usor in piele . Nu lasa urme  , iar extractele marine isi fac treaba. 

Am tinut mortis sa folosesc aceste mostre , ca sa vad daca intr-adevar o cremă scumpă , are efecte pe masura . Am folosit tot pliculețul , timp de 4 zile , dimineata  timp in care mi-am facut o părere pozitivă . Cu toate acestea , niciodata nu mi-as permite sa dau o căruță de bani pe o cremă . Ați văzut cat costa? Numai vreo  1.150 lei ...hmmm...foarte mult , pentru buzunarul nostru de bugetari . Dar , asa cum am mai spus , rezultatele sunt vizibile de la primele aplicări , darămite să folosesti luni intregi , e altceva .  

Acelasi lucru este valabil si pentru celelalte cremițe . Crema de noapte , ajuta mult la reducerea cearcanelor , si dispare efectul de ochi obositi . 

Crema de duș m-a cucerit cu parfumul ei , care ramane imprimat in piele . Am folosit-o cu plăcere imediat  si mi-a ajuns cam pentru 3 dușuri . Este minunatăăăă  sub duș , miroase toata casa , si are efect relaxant . Pe langa faptul ca lasă pielea curată , netedă  , catifelata si frumos mirositoare . 


 Aceste două produse parfumate , vin de la Fragonard  , insoțite de punguțe frumos colorate . Nu vreti sa stiti cât miroase si acum punga de la Fragonard.. o păstrez  in sertarul din birou si miroase  in tot livingul. 

Apa de parfum , este o mostra din Reine Des Coeurs , cu miros de trandafir puternic , flori de portocal si o explozie de miros din piperul roz . Prețul apei de parfum este de 260 lei . Din nou vedeti preturi exorbitante , dar calitatea , aspectul si ingredientele primează . 

 Oul roz din imagine , este un săpun să stiti. Pe langa aspectul buclucaș , a devenit prietenul lui Patrick la baită . Il adoră , se joacă cu el , miroase  frumos si lasă pielea delicata si curată . 

Cam asta am avut de povestit astazi. Ce parere aveti de aceste produse? Stiati de acest site cu produse de lux? 

Etichete: