Wishlist de la FashionMia,prima mea comandă




Buna fetelor! 

Saptamana aceasta a fost plina de surprize pentru mine. Prima mea colaborare cu un magazin străin pe care il gasiti sub denimirea FashionMia , un  lucru asteptat de mine , de care sunt foarte bucuroasă. M-a surprins placut mesajul lor , si faptul ca isi doresc sa isi facă produsele cunoscute si la noi in țară . Ce-i drept , au si o gramada de accesorii , articole de imbrăcăminte , încălțăminte , atat pentru femei cat si pentru bărbați . Așa că , pe viitor am de unde alege ținutele pe care le voi purta .  Am primit un link de pe care  trebuit să aleg patru produse . Trei articole de imbrăcăminte si un accesoriu. 

Primul produs , este o rochie cu dungi  , de lungimea trei sfert , cu gungi verticale de culoare maro si bleumarin. Rochia are maneci trei sfert , cu manșetă si nasture. La acest model de rochie , aveti reducere 50 %, doar 3 zile. Așa că , grabiti-vă dacă vreti sa o cumparati. 


                                                     



Următorul produs , este o rochie bodycon , care mi-a placut foarte mult. Imi place mult roșul , si mai ales forma rochiei. Cu maneci clopot si cu aplicatii de material pe piept , rochia este impresionanta si abia astept sa o imbrac. 


                                                           


Cel de al treilea produs ales este un sacou super dragut , tot cu maneca trei sfert , din material finut si frumos croit. Este de culoare marsala , prevazut cu doi nasturi si revere frumos conturate. 



                                                         


Si ultimul produs ales , sunt o pereche de cercei argintii , foarte chic , imi place mult designul lor de îndoit. Nu au șurub sau clema , ci se atarnă pur si simplu pe gaura urechii. Costa doar 2,83 $ , reducere de  80 %. 


Cam acestea sunt produsele mele. Abia astept sa le primesc  să mă pozez si sa vi le arat si voua . 

Voi ati comandat vreodata de la acest magazin? 



Etichete: