Ținută nouă OOTD -impreuna cu prietenii-


Buna fetelor !

Astazi vreau sa va arat  cateva dintre articolele mele de imbracaminte , cu care am construit o tinuta purtabila :) , si am vrut ca  piesa centrala sa fie fusta cu imprimeu floral. 

De asemeni ,  am incercat sa imi fac si un machiaj ,  folosind  nuante naturale usor de purtat pe timp de zi.

Este vorba despre: Fusta  , Bluza , Cizme.

Dupa toate zilele acestea geroase , am iesit astazi la o plimbare pe la rude , moment prielnic sa mai fac cateva poze pentru blog. 

Initial, am vrut ca pozele sa le fac afara ,pentru  că  , la lumina naturala se vad culorile corect , si claritatea este mai pronuntata. Vremea nu a fost tocmai placuta , asa ca , parul meu era in toate directiile , zapada imaculata m-a tinut cu ochii aproape inchisi  iar vantul rece m-a trimis mai repede in casa. Asa ca  , cand am ajuns acasa mi-am pus sotul sa ma pozeze :) .  Totusi , am reusit sa aleg cateva fotografii ca sa vi le prezint in articol. 




Sa va vorbesc putin despre fusta , de culoare neutra , cu imprimeuri florale de culoare bleumarin.Am cumparat-o in toamna ,dintr-un magazin de haine la pret redus (30 lei) magazinul se afla pe Str. 1 Decembrie din Braila si se numeste Mario Style. Fusta este dintr-un material de jerse , moale putin elastic si mai subtire decat cel pe care il cunoasteti. Am ales sa o accesorizez cu un nasture stralucitor . Sper ca am reusit sa o pun sa stea ok , pe un dres negru , in combinatia pe care o vedeti.  😀Scuzati parul neglijent,dar a fost cea mai aranjata poza din 50 facute 😀




Cizmele , cu toc de 10 cm , le-am primit cadou de la mama mea toamna trecuta . Sunt din piele ecologica si  un material subtire de catifea. Au bot rotunjit si toc patrat , ceea ce ofera comoditate si siguranta la purtare .Le-am incaltat o singura data , in ziua de Craciun la biserica , iar acum  a doua oara  le-am si pozat. 




Bluza de culoare bordo , este din material finut , supraelastic ,cu maneca trei sfert si un guler pe fața putin largut. Ador culoarea acestei bluze,si ma avantajeaza . 





Am ales sa le combin astfel, pentru ca mi s-au parut interesante ca si culori si materiale. Eu zic ca se potriveste tinuta pentru o iesire in oras , sau ...de mers la rude :))))))) 






Va spuneam mai sus si despre incercarea mea de a face un machiaj natural cu cateva produse profesionale. 

 Incep cu o crema hidratanta pentru ten , de la Green Lab. Continuu cu fondul de ten de la Luxe (avon),  si folosesc ulei de cocos pentru hidratarea buzelor. Pasul urmator include aplicarea fardului de pleoape de la Sleek , urmat de rimelarea genelor. La final aplic pudra matifianta si un pic de bronzer  pe pometi de la Flormar. Termin machiajul cu superbul ruj mat lichid tot de la Sleek.  






Pozele nu sunt extrem de reusite , desi am crezut ca ies ok la lumina naturala , si nici nu folosesc un aparat profesional asa ca vreau sa aflu si parerea voastra, si sa imi spuneti unde gresesc sau ce nu trebuie sa fac , pentru ca pe parcurs sa imi iasa un articol mai bun. 


                                                                                         Deocamdata atat ! Ce parare aveti ,va place vreun produs???

Etichete: