Șampon uscat Batiste , perie par Visuel , si parfum Famous Luxury


Hei fetelor! ❤❤❤


Astazi va  arat cateva dintre produsele pe care le-am primit in cadrul GBS2

Este vorba despre: 

- sampon uscat Batiste 
- perie de par de la Visuel
- parfum Famost Luxury  

Aceste produse le-am castigat in cadrul unei tombole organizate , unde  sponsorii au pus la bataie 9 sampoane uscate , cateva perii de par , si 2 parfumuri. 

Șamponul uscat  Batiste il mai folosisem in trecut , si cunosc atat efectele placute dar si un efect negativ . Din pacate acesta pe care l-am castigat este in nuanta Divine Dark , desi eu am parul blond, nu am putut sa il folosesc si l-am facut cadou .   
Asa ca i-am facut un swatch pe un fundal alb, ca sa va arat despre ce e vorba .  
Eu il foloseam atunci cand trebuia sa plec neaparat , si parul meu nu parea ingrijit si era gras.  In plus , acesta are putere de acoperire si a firelor albe . Poate fi folosit pentru mascarea radacinilor  crescute de culoare deschisa . 

Mod de folosire :  se agita flaconul , se pulverizeaza la radacina firului de par , in puff lung cam 2 secunde. Apoi intram cu degetele frumos prin par , pentru a distribui produsul , pentru un efect vizibil. La final pieptanam parul in coafura obisnuita. Dupa folosirea spray-ului ,  parul capătă volum si aspect de proaspat spalat. 

Va spuneam mai sus de un efect neplacut pe care l-am obtinut. La mine a urmat o perioada de mătreața  , si un ”praf” alb  , de care am scapat la prima spalare . Aceasta este strict parerea mea , si vorbesc de ceea ce mi s-a intamplat mie personal. 






Urmatorul produs , este peria pentru descalcirea parului , castigata la tombola  , vine intr-un ambalaj de plastic transparent. Peria este din material plastic de culoare verde , cu peri de plastic moi. Vine din Italia si este super moderna  cu un design fresh si colorat. Peria se foloseste pentru descurcarea parului , dar si pentru descurcarea extensiilor , care se incalcesc mai mereu. Poate fi folosita cu usurinta pe parul fetitelor mici , unde pieptataul este mai complicat.  Pe site o gasiti in mai multe variante de culori , la pretul de 24, 90 lei.

 Magazinul Visuel , ofera o gama larga de produse  de ingrijire , atat pentru femei cat si pentru barbati , cum ar fi : 

-kit-uri pentru epilat , 
- produse pentru manechiura si pedichiura,
- aparate de tuns , 
- placi si uscatoare de par ,
- produse de make-up 
- articole pentru par .






Ultimul produs prezentat este Parfumul Famost Luxury Desire. In aceasta gama se gasesc 7 parfumuri de dama si 4 de barbati , care sunt cele mai cerute , foarte actuale , care ofera  posibilitate majora de crestere pe piata.  Sunt o norocoasa ca am si eu un asemenea parfum. Notele si ingredientele folosite in compozitia parfumului sunt misterioase , seducatoare , si moderne. 

Parfumul meu vine in gramaj de 100 ml , in stilul floral-fructat . Eu l-as caracteriza,dulce, senzual si glamuros. Notele de varf sunt pară si coacaze negre. Imi plac mult parfumurile cu note de flori, care miros fresh dar in acelasi timp puternic si misterios.  Notele de mijloc sunt ,iasomia si flori de portocal. Iar ca note de baza  sunt nuca, vanilie , patchouli .  Produsul se gaseste si pe site, iar daca intrati acum , il gasiti la reducere cu pretul de 86 lei , de la 156 lei. 






Voi ati folosit produse de la aceste brand-uri , cum vi se par? 


Etichete: