Produse apicole pentru sănătate


 Buna ziua fetelor ! 


Un sponsor ”dulce” , ne-a onorat la galatibeautyswap1 , cu o punguta frumoasa , plina de produse apicole. Este vorba despre AliLand , care a oferit pentru fiecare participant diverse mostre si bunatati , pe care eu nu le mai consumasem pana acum. 
Asa arata produsele , si vin ambalate intr-o punguta de culoare alba cu inscriptia brand-ului. 





Să vă spun mai exact ce vedeti in imagine: 

- un pliant pe care se gaseste un joc , la care pot participa 2-4 persoane. In punguta pliantului se mai gasesc, 1 zar , si 3 pioni colorati pentru fiecare jucator. Inca nu am incercat jocul , dar voi gasi timp pentru a-mi pune mintea la joaca. :)

- urmatoarele produse , sunt 5 mostre  de produs naturist , si anume:  pastura in miere , polen crud poliflor , miere de tei , polen crud salcie si măr , polen crud flori de munte. 

- urmatorul produs , este o punga cu bomboane delicioase cu propolis , care nu imi lipsesc din buzunar , si le mananc cu placere. Propolisul ajuta foarte mult la protejarea cailor respiratorii , este un bun dezinfectant , intareste sistemul imunitar si omoara virusurile si bacteriile. 

- un pix care imi este de ajutor , si pe care il port in geanta. 

- un calendar frumos si modern , isi face loc pe birou sau pe masa de lucru. Este foarte practic  si la indemana . Este de mare ajutor atunci cand esti pe graba si ai vrea sa notezi ceva repede. 

- un borcan cu păstura , miroase frumos si e dulce. Stiu ca este foarte buna in afectiunile ficatului , regernereaza si protejeaza ,  consumandu-se asa in starea naturala , mestecand de doua ori pe zi. Chiar cumnatul meu face acest lucru, asa ca , borcanul meu cu pastura va ajunge in mainile lui :)

Va atasez cateva fotografii cu produsele : 












Pe site gasiti o multime de produse apicole  naturiste numai bune de cosumat pentru sanatatea voastra. Cu cat consumam mai multe produse naturale , cu atat organismul nosru se mentine tanar si fara probleme. 


                                                                 Va mai astept si cu alte articole interesante ! 




Etichete: