Cateva articole de îmbrăcăminte pe care mi le doresc in aceasta primăvară


Bun gasit tuturor!


Dupa multe cautari pe cateva site-uri de imbracaminte si accesorii , am reusit sa imi aleg cateva produse pe care mi le doresc. Vreau sa imi compun o noua tinuta purtabila ,  stilizata asa cum imi place   si care sa ma avantajeze bineinteles. 
De obicei , nu cheltuiesc sume importante de bani , pe haine sau accesorii. Intotdeauna consult mai intai produsele din categoria de reduceri. Asa am procedat si in acest caz, unde am ales produse reduse cu pana la 70 % . 


                                                       Jeans 
                                           Bluza 
                                           Pălărie
                                            Ochelari 
                                            Ghete 

Pe lista mea de dorinte am pus așa : 

- o bluza verde  , din molton moale , croi drept si maneci largi care costa doar 49,99 lei redus de la 89,99 lei. 

-o pereche de jeansi pana la glezna , mi-au facut cu ochiul si i-am ales , mai ales ca sunt la pretul de 64,90 lei , redus de la 129,00 lei, o reducere foarte mare dupa parerea mea., au o culoare de negru-gi prespalat si scoate foarte bine formele in evidenta. 

- in combinatia de blugi cu bluza verde ,in viziunea mea ,  am ales sa pun o palarie neagra superba , cu o curelusa atasata din material moale imitatie de piele. Pretul acesteia este de 99,99 lei , dar , din reducerea aplicata  a ramas la doar 68,90 lei. 

- o pereche de ochelari de soare sunt oricand bineveniti , din punctul meu de vedere au devenit chiar o necesitate in toate anotimpurile , si vad tot mai des persoane care poarta ochelari indiferent de vremea de afara . De aceea mi-a placut atat de tare acest model de ochelari de culoare bej cu geam fumuriu , acest lucru imi place , ca nu au geamul colorat in negrul acela puternic.Acestia au preul de 27,90  redus de la 39,99 lei. 

- niște ghete super dragute le vad cum imi intregesc tinuta. Sunt din imitatie de piele de culoare neagra cu multe floricele colorate , perfecte pentru primavara aceasta.  Au talpa groasa si toc de 4 cm . Costa 139 ,00 lei . 

Dupa cum vedeti am ales produse de calitate  la pret redus si foarte accesibil. Alegand aceste produse cu preturile reduse ,  am economisit aproximativ 130 lei .O valoarea semnifcativa pentru mine. In plus , pana pe 2 Aprilie 2018 am si transport gratuit. 












Ce parere aveti despre alegerile mele? 


Sursa poze : H & M



Etichete: