Ruj Sleek Matt Me & Paleta farduri Sleek MakeUP , Review.







        Recent, am participat la Galati Beauty Swap #1 in urma careia am plecat plina de cunostinte noi si multe cadouri din partea sponsorilor.Dupa cum urmeaza voi testa cu nerabdare produsele primite si dupa un timp de folosire voi scrie cat de bine mi se potrivesc si  care sunt beneficiile acestora.
           Pentru inceput va voi vorbi despre primele produse ce au putut fi testate fara a fi nevoie de un timp mai indelungat pentru a vedea rezultate.



             In punguta frumoasa de cadou primita de la Makeup Shop, am gasit o  Paleta de farduri Sleek MakeUP,  Rujul Sleek Matte Me si un voucher cadou de 20% reducere la orice produs comandat.

          In paleta de farduri Sleek MakeUP se gasesc toate nuantele cu iz de natural, de la nude la maro,auriu,pana la nuantele pamantii ,dintre care 6 culori sunt mate si 6 sidefate extrem de fine la atingere.Dupa parerea mea,in urma testatii predomina mai mult nuantele sidefate,care se asaza grozav pe pleoapa.Paleta o gasiti intr-un ambalaj elegant de culoare neagra, care inspira finete,cu logo-ul firmei inscriptionat. La deschidere veti descoperi o pensula cu doua capete ,ambele cu buretel pentru aplicarea fardului.
            Un alt lucru care m-a surprins a fost ca nuantele sunt pigmentate si se vad bine chiar pana la sfarsitul zilei,deci,i-as acorda o rezistenta foarte buna.As putea da si un minus paletei de farduri si acela ca, au o  consistenta cam prafuita si cade de pe pensula in momentul in care doresc sa-l aplic,prin urmare si pe ten,unde va trebui sa-l indepartez eu (probabil conteza si modelul pensulei cu care este aplicat).
Nestiind prea multe despre felul de a ma machia,am reusit totusi sa o fac incat sa arate estetic.In fond,ma bucur ca am reusit sa testez fardurile unei palete de la Sleek,pe care nu le mai incercasem pana acum,si care are un raport calitate-pret favorabil. O gasiti pe site cu 50 lei.





              Va scriam mai sus ca am avut in punguta si un Ruj Sleek Matte M in nuanta Shabby Chic care m-a cucerit instant .Rujul lichid mat este extrem de rezistent la transfer,la testare am stat cu el pe buze 5-6 ore bune in care am si mancat cate ceva,aspectul sau catifelat ofera buzelor senzualitate si finete,iar aplicatorul unghiular ma ajuta sa imi fac conturul precis buzelor. 
In total gasiti 18 nuante vibrante si pigmentante.Dupa aplicare, efectul este matt 100%,fara urma de luciu.Probabil va intrebati daca usuca buzele...da..usuca buzele ,dar nu raman urme intre pliuri,nu se strange  iar in cateva zeci de minute eu m-am obisnuit si chiar nu l-am simtit pe buze.
Acesta a devenit rujul meu preferat,datorita faptului ca rezista, este si in nuanta mea preferata ,si in foarte mare trend. Cand va hotarati sa-l cumparati  puteti accesa cu usurinta unul din link-urile de mai sus,unde gasiti oferte si promotii.





            Pentru mai multe detalii despre produse, si informatii puteti accesa si  pagina de facebook Sleek Makeup Romania.


            Vreau sa cred ca v-a placut prezentarea mea,va doresc spor la cumparaturi,si va astept pe blog in curand cu un noi postari.





Etichete: