Produsele mele pentru un machiaj reusit.



Fiecare femeie are acasa o trusa de machiaj care contine diferite produse de infrumusetare.Un machiaj efectuat corect ne scoate in evidenta atuurile si ne subliniaza calitatile.Atuul meu,,sunt ochii,pe care incerc sa ii scot in evidenta folosint nuante potrivite culorii mele la ochi.
Cum procedez eu? Dupa parerea mea,ca un machiaj sa iasa perfect,sau aproape de perfect,mai intai tenul trebuie curatat si hidratat....cu o crema sau cu apa micelara care este foarte buna pe care o puteti cumpara de aici si costa doar 11 lei.
 Deci,sa va arat trusa mea de machiaj si produsele pe care le folosesc pentru un machiaj de zi,pe baza de nuante cat mai naturale.



Folosesc o crema hidratanta Nivea,pe care o gasiti la orice magazin online de produse cosmetice,dar si in farmacii. Fondul de ten...imi lace sa folosesc cat mai putin,asa ca mi-am achizitionat unul de calitate,cu putere de acoperire si hidratant de la LUXE,nuanta Porcelaine. O pudra nude cu minerale de la CARE&MATT, fixeaza perfect orice machiaj. 
Paleta de culori este vedeta machiajului meu...Nuantele sunt pronuntate,4 nuante matte si si 2 sidefate...Nuanta folosita de mine este a 4 din trusa de culori,auriul..
Blush-ul aflat in trusa,este in 2 culori,piersica si maro (perfect pentru contur),si o nuanta de bej perlat pentru stralucirea naturala a pometilor.  Rimelul,de asemeni l-am cumparat de la Avon,tot de la LUXE,alungeste genele si ofera o naturalete frumoasa a genelor..Continuu cu rujul mat cumparat tot de la avon,nuanta ma fascineaza,si  faptul ca rezista ore intregi pe buze,e grozav..Pentru mai multe detalii despre ruj,gasiti AICI
.Acestea fiind spuse,sper ca v-am lamurit cum ma machez eu atunci cand ies la  o intalnie,sau la masa in oras,pe timp de zi.
 Daca vreti sa transformati machiajul intr-unul de seara,nu trebuie decat sa folositi fardul negru din paleta de culori,in partea de jos a ochiului,pe linia genelor,o dunga pronuntata-fumurie,pentru a scoate si mai mult ochii in evidenta.






Etichete: