4 uleiuri esentiale de ingrijire si rasfat-Impreuna cu prietenii

Bun gasit din nou☺


                                                                           



Acum , sa va povestesc de primul ulei folosit , este un Ulei de Cocos , in recipient de sticla cu gramajul de 40 ml , de la ArboriA Plant , care poate fi folosit atat pentru ingrijirea pielii , cat si pentru ingrijirea parului , si are efecte benefice asupra tuturor tipurilor de piele.Cel pe care il am eu , este un ulei cosmetic in stare solida , dar daca intrati pe site veti gasi si varianta de ulei de cocos pentru gatit  , in recipiente mult mai mari , chiar de 500 ml. 

Eu ii ador mirosul , a devenit preferatul meu dintre toate cele 4 , iti vine sa il mananci de cum deschizi capacul.Prima reactie atunci cand atingi uleiul de cocos este ca ``se topeste``.Din cauza faptului ca are un punct de topire foarte scazut , este denumit ``ulei de cocos``.Senzatia pe care am avut-o , a fost una placuta , odata aplicat pe piele , uleiul se topeste instant , doar il aplic pe corp si cu miscari circulare distribui produsul. Imi este foarte benefic tenului. Prima data l-am folosit pe ten  , dimineata , si m-am simtit extraordinar , avand un aport de grasimi saturate de 90 % , intra cam greu in piele , aprox., 10 min., pielea se matifiaza si nu mai ai nicio urma de grasime...tenul meu nu s-a mai uscat in veci, si in plus , mirosi grozav pe tot parcursul zilei , asa ca il folosesc tot timpul. Eu il mai folosesc si ca `balsam de buze`, il reimprospatez mereu , ca niciodata nu ma satur de mirosul lui magnific.Ma ajuta foarte mult in acesta perioada rece.

Recomand persoanelor cu un tip de ten uscat , acesta e cel mai bun , natural , fara absolut nicio chimicala. Il recomand si persoanelor  cu maini uscate , si/sau crapate,hidratarea este 100 % vizibila. Si pentru asta l-am folosit , si e perfect.



                   



Uleiul de Samburi de Struguri, este un puternic detoxifiant , continand o mare cantitate de vitamina B5 , vitamina E , si vitamina F , cu agenti anti-imbatranire ,cu 20% mai mult decat vitamina C , si de 50% mai puternic decat vitamina E.
Este un ulei hidratant ,emolient ,pe care l-am folosit de cateva ori pe varfurile firului de par , dupa spalare.,vazand ca are efect imediat , il voi folosi de fiecare data.Sunt bucuroasa ca am gasit rezolvare firelor mele despicate , de dupa atata vopsire si tratamente , si nu v-a mai trebui sa dau o avere pe balsamuri. Acesta are eficienta si asupra tenului matur , aproape imbatranit , redand elasticitatea si fermitatea acestuia ,si chiar un bun anticearcan.Ajuta si la circulatia scalpului ,folosind cateva picaturi in palme si masand usor radacinile..Este relaxant si bine parfumat.Efectele se vad de la primele aplicari.





Urmatorul ulei magic este  Uleiul de Migdale Dulci  , care chiar are un miros dulce , are la fel de multe beneficii ca si cele de mai sus , una comuna ar fi ,prezenta substantelor grase , ce ajuta la o gramada de afectiuni , crapaturi , zgarieturi , cu efect de calmare. Este minunat asupra ridurilor daca este folosit cu regularitate . Este calmant si foarte bun pentru masajul corpului. Pot spune ca am inlocuit crema de noapte pentru ochi , pe care o foloseam , cu acest ulei , pentru ca le are pe toate , te scapa de riduri  , de cearcane si hidrateaza improfunzime.Si unghiile mele au avut placerea sa testeze acest ulei minune ,dat fiind faptul ca le am mai tot timpul cu gel ,se distrug mereu ,asa ca potasiul si zincul din ulei sunt leacul pentru unghii sanatoase.





MAYIE

- un nou brand de la care am  Ulei Esential de Lavanda , recipient de sticla cu gramajul de 10 ml ,care are un miros imbietor ,trebuie sa recunosc ca nu  am mai folosit uleiuri esentiale din plante in nicio masura , pana acum , desi am citit despre puterea benefica a  lavandei , stiam ca este un bun atifungic , antiacneic si anti-inflamator. Atat planta cat si uleiul ,  sunt pretuite pentru parfumul lor , dar si pentru florile frumoase folosite pentru decoratiuni de interior (sunt splendide)  ,in schimb uleiul este folosit in baile cu aromaterapie , parfumuri , detergenti.De  multe ori cumparam balsam pentru rufe cu lavanda ,si mirosea mirific. Despre beneficiile miraculoase ale lavandei , pana sa o folosesc nu as fi crezut...de exemplu :aplicata cu regularitate de cateva ori pe zi , poate vindeca un coș de pe frunte in 24 ore...chiar ca e miraculos(testat pe sotul meu) ❤ , l-am incercat ca si parfum de camera , cateva picaturi din uleiul esential , imprastiate pe asternutul din dormitor si-a lasat aroma fresh , de primavara , pe tot parcursul zilei. Imi place de nu mai pot , si am sa-l folosesc cu multa  grija si placere de fiecare data ,din momentul testarii a devenit  aroma preferata a familiei . Daca v-am starnit curiozitatea , si doriti mai multe detalii despre beneficiile lavandei , va invit sa accesati  site-ul sau pagina de facebookMayie.



Pe acestea le folosesc eu. Voi ce uleiuri esentiale ati mai folosit? 

Etichete: