Top 3,rujurile mele preferate.Tu ce preferi, Mat sau Lucios?






Rujuri luxoase,cremoase,colorate,mate sau lucioase,toate au o forta aparte asupra noastra, a fetelor. Cred ca oricare dintre voi ati umblat prin geanta mamei inca de cand eram mici,si ne tenta cel mai tare rujul. Acesta este unul dintre cele mai folosite produse cosmetice de catre femei din intreaga lume. Aici vorbesc si despre mine si despre noile mele nuante de ruj pe care le-am cumparat toamna acesta. De cand au revenit in trend rujurile mate,catre acestea m-am indreptat si eu.Ce m-a atras la rujul mat? Rezistenta la transfer si frumusetea buzelor pe timp indelungat

 Va las mai jos produsele mele in ordinea in care rezista cel mai mult pe buze.


LOCUL 3
Primul ruj mat pe care l-am folosit constant de cand l-am cumparat,este de o culoare mai naturala si merge folosit oricand este cel de la Oriflame,din colectia Giordani Gold,cel din nuanta Rose Petal,un ruj mat de consistenta solida,care se aplica usor,are un miros placut,insa nu are o rezistenta foarte buna la transfer.


  


LOCUL 2
Pe locul 2 este clasat rujul ruj de la Avon din colectia Luxe,nuanta Provocative Pink,luxuriant si seducator,rujul ofera foarte multa hidratare buzelor inca de la prima aplicare.Sunt foarte multumita de el,ofera buzelor foarte mult volum,si sentimentul de comfort,fiind usor de purtat,nu se strange pe buze etc.







LOCUL 1
Este ocupat tot de Avon,ultimul ruj mat lichid,pe care l-am achizitionat de cum a aparut in Catalogul Avon. Face parte din colectia MARK,nuanta pe care eu am ales-o se numeste Irresistible,mi-a placut aceasta nuanta de rosu ,este grozava,are o culoare vibranta si placuta.Contine primer gel,asa ca nu imi fac griji de buze uscate,nici de  ruj sters sau intins,rezista ore intregi,iar peria de aplicare este in forma de diamant,pentru o aplicare precisa si corecta a conturului buzelor. Este rujul meu preferat si il recomand cu toata increderea.




Pe curand...///

Etichete: